Tusen takk for det. Settes så sykt stor pris på. God påskeMakan! Dette må være min favorittråd på sonen. Mad respect ☺
Lenge siden siste oppdatering på @Hodinkyberkus prosjektet mitt… Det har ikke skjedd så mye annet en at jeg nå har bestemt meg får å gå for denne hovedplaten (mainplate)
Blir blå-turkis. Synes det ble fint mot den mørke tantalum kassen.
Vis vedlegg 300747
Vis vedlegg 300746
GratulererDa var endelig Urwerk 220 falcon nedbetalt og sparing til mva har startet
Skulle egentlig hentet den nå under Watches and Wonders men det klarer jeg ikke.. Forhåpentlig på armen før sommeren…
Vis vedlegg 320326Vis vedlegg 320327
Helt rått! Skal du likevel på W&W?Da var endelig Urwerk 220 falcon nedbetalt og sparing til mva har startet
Skulle egentlig hentet den nå under Watches and Wonders men det klarer jeg ikke.. Forhåpentlig på armen før sommeren…
Vis vedlegg 320326Vis vedlegg 320327
Helt rått! Skal du likevel på W&W?
For noe vill reise og kule klokker! Virkelig! Det er lenge siden jeg har kost meg så mye med å lese gjennom 15 sider med innlegg! Tourbillon er en drøm! Gleder meg til den blir ferdig!
Kan jeg også spørre deg om Tsoroev Radhid sin klokke? Du postet noen bilder av denne. Hva synes du ærlig om den? Jeg har fulgt ham en stund og hadde lyst å bestille en lik du har kjøpt, men den virker litt kjedelig på bildene. Hvordan er denne i virkeligheten?