Matsmet
Støttemedlem
- Medlem
- 4. jan. 2015
Helt enig i at denne ikke er for alle. Men, det er mye fasinerende med noe så enkelt- og virkelig godt utført arbeid. Jeg har lakseskiven og jeg bruker klokka svært mye. Indeksene vil jeg si er helt mesterlig utført, rent imponerende med de enkle fasilitetene han har til rådighet. En av mine favorittklokker!Tusen hjertelig takk.
Helt ærlig så liker jeg den kjempegodt og den brukes mye. Som mine andre klokker er den nok ikke for alle og du bør nok se den IRL før du går til evt kjøp.
Den er vel det en kan kalle minimalistisk men det er der jeg synes magien ligger. Det er utrolig vanskelig å lage noe for hånd som er minimalistisk for da vil absolutt alle små feil vises. Her sitter altså en fyr og lager dette for hånd med minimalt med utstyr og for å klare dette må man ha en vannvittig kompetanse som få vil kunne lage. Så kost per time han legger i klokkene er latterlig lave mener jeg.
Jeg opplever skiven som fantastisk i dagslys når de blå indeksene treffer lyset. I tillegg er den super komfertabel å ha på armen. Så fra meg er det virkelig en anbefaling og en av klokkene jeg nok aldri selger videre.
@Matsmet og @bjolyg har også en klokke av ham. Hva synes dere? Fornøyd?
Og vet @Akselhetland solgte sin da han ikke var fornøyd. Hvorfor solgte du Aksel?
Håper dette hjelper litt Pavel