En litt annerledes unboxing

MrK

Medlem
3. april 2011
Dette er noe jeg har hatt lyst på veldig lenge, men aldri blitt noe av... og nå det først ble noe av så gikk det litt over stokk og stein... ble fort litt dyrere enn planlagt, men er ubeskrivelig fornøyd med denne!

IMG_0219.jpg

IMG_0220.jpg

IMG_0222.jpg

Hva kan dette være da?

IMG_0223.jpg

IMG_0225.jpg

IMG_0229.jpg

IMG_0231.jpg

IMG_0233.jpg

IMG_0234.jpg

Og nå har den kommet på plass i hyllen!

IMG_0236.jpg

Det ble en Visconti Vespucci, limited 500stk... Hadde egentlig tenkt å kjøpe en Visconti Edward Munch, men etter litt uheldig omstendigheter klarte jeg å oppgradere meg selv til å kjøpe en Vespucci og jeg angrerer ikke ett sekund!

Jeg er i hvert fall glad jeg er helt uskyldig i oppgraderingen.... *host*.

Gratulerer igjen, detaljnivået på denne var helt rått!

Har vansker med å skjønne eksakt hvor crazy dette er, men noe sier meg at dette er skriveinstrument i særklasse!
Grattis :)

Skille

Fyller det hjulet en funskjon eller er det oppbevaring? - winder så ikke blekket stivner ;)
Vil du og orker så har vi alltid lyst på et litet ord om produkten og manufakturen
(Pardon my ignorance)

Er nok folk her på forumet som har mer greie på skriveinstrumenter enn meg... men Vespucci oppdaget at Asia og Oceania ikke var ett kontinent og det er nå 500 år siden... ergo limited edition 500stk vil jeg anta... Siden dette er kartrelatert så har de valgt denne holderen til pennen. Ikke helt sikker, men tror stativet er navigasjonrelatert.. Har en venn som er kartingeniør så må komme tilbake til saken hehe...

Problemet jeg nå har er at denne er for dyr til og brukes... så må kjøpe en "beaterpenn".

Har vansker med å skjønne eksakt hvor crazy dette er, men noe sier meg at dette er skriveinstrument i særklasse!
Grattis :)

Skille

Fyller det hjulet en funskjon eller er det oppbevaring? - winder så ikke blekket stivner ;)
Vil du og orker så har vi alltid lyst på et litet ord om produkten og manufakturen
(Pardon my ignorance)

Fantastisk stykke kunst!

Mulig jeg misforstår, men er det mulighet for å spotte en AP ROO RB3 på BI? :cool:

Nice, K!
Det syke er at for prisen av en sånn penn kunne du kjøpt deg en gmt master - om jeg ikke tar helt feil.
Kostbare saker, men slike ting er du jo vant til ;)