En reise i tid

Salg+A2=PM er notert. :)

Om alle urskivene har bølgene / swirls vet jeg ikke - men de er ganske synlige på denne med sort skive også. Her er et mobilbilde av klokka på et par hansker for å liksom ramme klokka inn.

20140208_125329_zpsa822891b.jpg

Ja - og jeg liker det ikke. :) Men fargekombinasjonen er nå spot-on og tenk hvilke fine WS-hands-on-the-steering-wheel man kan ta. :rolleyes:

^^He, he - god strategi. Betinger imidlertid at man lever lenger enn pensjonsalder. God plan å beholde dem uansett. :)

^ Nei - ikke sant. ;) Blåfargen er nok ikke helt riktig, nei - så muligens man bare får kjøpe klokka i s/h og erstatte logoen i rattet med en slik (som er vanlig på ulike BMW fora der hvite biler kjører side opp og side ned):

5932596774_16b0d2f5c4_z.jpg

Du er aktiv Loevhagen, det skal du ha:)
Pløyd gjennom siste del av tråden her. Fin aktivitet.
MANGE fine ur. Fine remmer.

Et spm. ang. siste anskaffelsen her: Er det sånn "swirl" på alle Omega Seamaster skivene? (tydleg å sjå når du kjørte sort/hvitt bilde). Har tidligere trodd de kun kjørte det på Electric Blue skivene(så uvitene kan en være).

En fin tråd, med fine bilder som skal følges videre.. (Ser og at du har lagt ut ditt første ur for salg).
OM du skulle velge å selge den Armidaen din med blå skive, gi lyd på PM:)

2254 har også disse bølgene. @Oddemann :cool: Jeg tror de fleste Seamasterne har dette.

Redigert av en moderator:
Herregud for noen fantastiske bilder, stå på videre. Gleder meg VELDIG til dine bilder av patinerte 70's kommer ;)