Akkurat mottatt Lord L6 og hatt min første barbering. Det er jo i en helt annen liga enn vanlig barberhøvler, selv om dette er en budget-høvel.
Har også bestilt en sample pack med 10 ulike merker (link). Blir spennende å prøve hva som fungerer. Hørt mye bra om Feather. Noen tips til hva man skal kjenne etter når man prøver nye blader? Er det bare å kjenne etter hvor smooth det går?
Jeg synes den største forskjellen ofte går på razorburn. Noen lugger kanskje litt mer enn andre, men med riktig bruk av en god barberkrem- eller såpe, er det ikke rare forskjellen. Selv foretrekker jeg feather.Akkurat mottatt Lord L6 og hatt min første barbering. Det er jo i en helt annen liga enn vanlig barberhøvler, selv om dette er en budget-høvel.
Har også bestilt en sample pack med 10 ulike merker (link). Blir spennende å prøve hva som fungerer. Hørt mye bra om Feather. Noen tips til hva man skal kjenne etter når man prøver nye blader? Er det bare å kjenne etter hvor smooth det går?
Husk at denne krever en litt annen teknikk enn en tradisjonel kniv. Lykke tilVis vedlegg 9603
Jeg har gått til innkjøp av en slik, og ser med spent forventning frem til å prøve dette. Knivbarbering er noe jeg alltid har ønsket å beherske, så skal bli gøy å få den i hus.
Barberkniv er tingen. Komfort og reint.