Er meget fornøyd! Fikk tilsendt en duftprøve på den for ett års tid siden, så jeg visste hva jeg gikk til. Dessuten foretrekker kona faktisk denne fremfor Aventus.@DJDAN Hva synes du om Himalaya? Tenker å kjøpe inn enten den eller MI som sommerlukt.
Er meget fornøyd! Fikk tilsendt en duftprøve på den for ett års tid siden, så jeg visste hva jeg gikk til. Dessuten foretrekker kona faktisk denne fremfor Aventus.
@wakefield kan jeg spørre hvor du bestillte sample packen fra? Har aldri funnet noe sted som ikke var helt tomme nemlig ...
Could try Jo Malone @EdzillaTips til hvor man bør stikke innom for parfyme i London. Var innom chanel i burlington arcade. Mye for fruen. Men lite for meg.
Bestilte den fra Gents. De så ut til å være tomme for SMW, som er synd, men de fleste andre jeg ville prøve var heldigvis med.
Could try Jo Malone @Edzilla
I will try Jo Malone. Thanx for the tips @sunshine
But where to start. http://www.jomalone.com/products/3805/Fragrance-Combining
Takk Selvsagt utsolgt når jeg sjekket nå
Ja vil si det @Edzilla. Fruen syntes det lukta gammal mann, men I beg to differ
Topp-etasjen på Harrods er et must. Parfymeavdelingen på Selfridges, Fortnum & Mason, og Liberty. Roja Dove flagship store I Burlington Arcade, Creed Boutique på Mount Street og Parfums du Nicolai i Knightsbridge. Enjoy!Tips til hvor man bør stikke innom for parfyme i London. Var innom chanel i burlington arcade. Mye for fruen. Men lite for meg.