Alle snakker om Aventus, men her er min Creed favoritt. Ren, frisk, varm og orientalsk. Noe søt I starten, men himmelsk etter 30-40 minutter. Kanskje den parfymen I samlingen som drar flest komplimenter.
Topp-etasjen på Harrods er et must. Parfymeavdelingen på Selfridges, Fortnum & Mason, og Liberty. Roja Dove flagship store I Burlington Arcade, Creed Boutique på Mount Street og Parfums du Nicolai i Knightsbridge. Enjoy!
Kjøpte en creed Green irish tweed millesime uten og teste den først og likte den ikke. Skrik ut om noen vil overta denne til en grei pris.
Kunne tenkt meg å prøve Tom Ford sin Oud Wood, men gidder ikke blåse en tusing på den om det viser seg at den lukter ræv og skosåle på meg.
Finnes det et sted man får prøver av denne?
Min favoritt. Fruen elsker den. Syns absolutt ikke den lukter gammal mann. Helt konge den der.Dro med meg Bleu de Chanel her, og må si den innfrir, skikkelig Vis vedlegg 10147
Parfyme er moro! Har etterhvert blitt en del parfymer som har fått prøvd seg.
De jeg sitter igjen med blant "sommerdufter" som har gitt størst glede har vært Chanel de Bleu og YSL L'Homme. Sistnevnte har vært fast inventar i skapet de siste årene. Boss Bottled har jeg i senere tid brukt som hverdagsparfyme.
Av de mer tyngre duftene er jeg veldig glad i YSL La'nuit de Homme og Dior Farenheit. Veldig fornøyd med begge to.
Neste planlagte kjøp er Aqua di Parma og Terre d'Hermes
Vis vedlegg 43800 Disse to røverne dukket opp i postkassa i dag
Gode valg det! Mye å sikle på hos Gimle Parfymeri om dagen, Creeds Green Irish Tweed roper på meg. Kjøpte Aventus i London men spørs nok om jeg kommer til å gå på en smell å kjøpe GIT
Vis vedlegg 43800 Disse to røverne dukket opp i postkassa i dag
Jeg har ikke mye erfaring med bestilling av parfyme på nett, men denne gangen bestilte jeg fra Douglas, og er godt fornøyd med demHvilke nettbutikker er å anbefale ved kjøp av parfyme?