En ut, en inn ...

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Sted
Asker
Det røk jaggu meg ut en Omega her i går, til omen, og da måtte det jo nesten bare en inn igjen. Og når Mogens hadde noe som fristet, ja da var valget enkelt.

Merket er jo allerede røpet, så ingen overraskelse så langt ...

Going through the motions ...

Det trente øyet ser vel hva dette er ...

Obligatorisk wrist shot:D

Rett og slett utrolig fornøyd:D og veldig glad for at jeg valgte 42mm`ern og ikke storebroren.
og når klokken i tillegg kommer levert på døren av Mogens, med påfølgende veldig hyggelig kaffeslaberas, ja what`s not to love;)

Grattis med supernice klokke :)......regner med det står AD Protid Håkon Lian i sertifikatet.
Kjøpte denne ny, da Mogens 'lurte' den av meg etter få uker.
Håper du tar godt vare på henne:rolleyes:

Grattis med supernice klokke :)......regner med det står AD Protid Håkon Lian i sertifikatet.
Kjøpte denne ny, da Mogens 'lurte' den av meg etter få uker.
Håper du tar godt vare på henne:rolleyes:

Takker og bukker alle sammen!
@Timebandit, stemmer godt det ja, hehe. Lover å behandle henne pent;) Super fornøyd!

Redigert av en moderator:
Gratulerer! Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg bodde på østlandet, slik at jeg kunne ha opplevd den fantastiske servicen til @Mogens...

Gratulerer så mye. En skikkelig klokke!! Mulig det kommer en unbox fra meg på en PO om ikke lenge, men ikke 8500 dessverre, "bare" 2500.

Gratulerer! Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg bodde på østlandet, slik at jeg kunne ha opplevd den fantastiske servicen til @Mogens...

@Mogens er sonens Tsarens Kurer ...intet land er for langstrakt for denne ridderen. Okey !! Litt vel mye kudos der da hans alianse partner,- posten av og til tar en timeout !!Men regner med Mogens også har dette på stell snart også!!

Servicen til Mogens kan oppleves om du så bor i Kualalumpur.

Gratulerer med flott Omega!