Enda en Seiko unboxing på TS (GRAND SEIKO GMT SPRING DRIVE SBGE021)

Gratulerer med en fantastisk Seiko! :D
Er en av de som titt og stadig er innom TS, men som slenger inn en kommentar i året. Forventa å se Orange monster nå, men når det er en Grand Seiko Spring Drive, og attpåtil LE, måtte jeg rett og slett logge inn og kommentere!

Grattis med en VELDIG fin klokke:0) Artig om du gjør en review på den etterhvert, er jo ikke flust av den her i landet så. Og artig å høre hva du syne sammenlignet med LV`n din, sånn rent kvalitetsmessig osv.

Gratulerer, GS er jo meget rått:)

Takk maghas9, glad du syntes den var rå:D

Gratulerer med en fantastisk Seiko! :D
Er en av de som titt og stadig er innom TS, men som slenger inn en kommentar i året. Forventa å se Orange monster nå, men når det er en Grand Seiko Spring Drive, og attpåtil LE, måtte jeg rett og slett logge inn og kommentere!

Tusen takk,kjempehyggelig :cool::cool:

Grattis med en VELDIG fin klokke:0) Artig om du gjør en review på den etterhvert, er jo ikke flust av den her i landet så. Og artig å høre hva du syne sammenlignet med LV`n din, sånn rent kvalitetsmessig osv.

Tusen takk, nå er jeg ingen stor skribent men du skal ikke se bort ifra at jeg kan komme til å skrive endel om denne klokka og kanskje en sammenligning med LV'en. Om jeg er i Oslo får jeg vel komme innom deg så vi kan sammenligne med din Seiko SBDX011:D:D

Shitman, dette er jo en personlig gral. Gratulerer med den, den er noe av det flotteste jeg vet om.

Takk skal du ha:cool:

Denne var flott! Gratulerer!

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

1k takk;):)

Ja ikke sant, dødsrått:D:D