Da fikk jeg endelig ut fingeren! Har vært betatt av denne merkevaren i flere år, men av en eller annen grunn har andre ur kommet foran. Jeg lovet meg selv å berike meg med dette uret i fjor, men kom ikke i mål av forskjellige grunner. Like før jul, glapp en mulighet (snappet rett foran øynene mine), så da denne ble annonsert (min favoritt nummer to), gikk det fort i svingen! Min høyt prisverdige Hulk måtte vike, men slik er min økonomiske realitet- som jeg noen ganger prøver å ta hensyn til
Det er ikke bare på grunn av dette kjøpet, at hulken måtte få et nytt hjem- et nytt ur er i bestilling, så strikken er strukket så langt det går for 2013. Det er litt underlig, men min kone bryr seg mer om antall ur jeg har, enn verdien av dem. Det vil si helt til jeg i fjor solgte ett av dem, og finansierte to ukers vinterferie i sol og varme for hele familien + svigermor. Jeg kaller det riktig prioritering, andre vil kalle det smøring
Vel- jeg bestemte meg på min førtiårsdag for noen veldig få år siden (!), at jeg måtte begynne å leke mer. Min nerdete interresse for ur, er min protest mot å bli voksen. Jeg erstatter den universelle virkelighet med min egen, og betrakter nettopp dette som min livsgnist!
Hvor var jeg...jo! Utpakkingen ja! Beklager mine digresjoner:
IMG_1876
Mange drar kjensel på denne esken. Kontrasten til Rolex og Omega sine er stor, nettopp mhb på størrelsen:
Untitled
Untitled
Denne boksen er rett og slett lekker:
Untitled
Nettopp! En Panerai:
Untitled
En PAM 320 1950 3 Days GMT. Ser helt nytt ut! Kan ikke se en eneste hairline en gang
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Lakksko skal av. På med boots:
Untitled
Untitled
DER kom godfølelsen! Min PAM skal ha boots!
Untitled
Untitled
Mauseren mangler to millimeter i bredden, men det duger foreløbig.
Jeg var oppriktig bekymret over størrelsen på uret, til jeg fikk det på armen. Overraskende komfortabel, og slett ikke for stor for mine håndledd (kan se slik ut på bildene, men nei). Det tyngste uret jeg har hatt, med sine 170 gram (30 gr. mer enn Sharkdiveren i bronse!). Mauseren må gås inn slik lærsko skal, men godfølelsen er der til fulle.
Takk til Mogens og msandve for smidig handel!
@msandve: Otto beklager at han tygde istykker ledningen på hodetelefonene dine. Ny ledning er i bestilling
Takk for merksemda!
Det er ikke bare på grunn av dette kjøpet, at hulken måtte få et nytt hjem- et nytt ur er i bestilling, så strikken er strukket så langt det går for 2013. Det er litt underlig, men min kone bryr seg mer om antall ur jeg har, enn verdien av dem. Det vil si helt til jeg i fjor solgte ett av dem, og finansierte to ukers vinterferie i sol og varme for hele familien + svigermor. Jeg kaller det riktig prioritering, andre vil kalle det smøring
Vel- jeg bestemte meg på min førtiårsdag for noen veldig få år siden (!), at jeg måtte begynne å leke mer. Min nerdete interresse for ur, er min protest mot å bli voksen. Jeg erstatter den universelle virkelighet med min egen, og betrakter nettopp dette som min livsgnist!
Hvor var jeg...jo! Utpakkingen ja! Beklager mine digresjoner:
IMG_1876
Mange drar kjensel på denne esken. Kontrasten til Rolex og Omega sine er stor, nettopp mhb på størrelsen:
Untitled
Untitled
Denne boksen er rett og slett lekker:
Untitled
Nettopp! En Panerai:
Untitled
En PAM 320 1950 3 Days GMT. Ser helt nytt ut! Kan ikke se en eneste hairline en gang
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Lakksko skal av. På med boots:
Untitled
Untitled
DER kom godfølelsen! Min PAM skal ha boots!
Untitled
Untitled
Mauseren mangler to millimeter i bredden, men det duger foreløbig.
Jeg var oppriktig bekymret over størrelsen på uret, til jeg fikk det på armen. Overraskende komfortabel, og slett ikke for stor for mine håndledd (kan se slik ut på bildene, men nei). Det tyngste uret jeg har hatt, med sine 170 gram (30 gr. mer enn Sharkdiveren i bronse!). Mauseren må gås inn slik lærsko skal, men godfølelsen er der til fulle.
Takk til Mogens og msandve for smidig handel!
@msandve: Otto beklager at han tygde istykker ledningen på hodetelefonene dine. Ny ledning er i bestilling
Takk for merksemda!