Er dette OK?

Medlem
22. nov. 2009
Innlegg
798
Dette er IKKE min klokke (not my picture, thanks to original poster!!), fant bare bilden på et klokkeforum og syntes det såg litt kult ut:D Blå bezel insert på en LV, er det hvit-gull-ny-smurf-sub-wannabe eller bare en ok ting å gjöre med en Sub?

2my1cty.jpg
 
Synes det var litt kult, jeg :)

Men, så er jeg også en av dem som skulle ønske at Sub SS kom med blå bezel og skive :)
 
I mine øyne er en sub mer enn en bezel, i tillegg til det er reversibelt - så det er helt ok. Så veldig fresh ut i tillegg!
 
Vil tro det er til Tudor, evt en "aftermarket" bezelinsert fra eBay. Ser friskt ut :)
 
Vil tro det er til Tudor, evt en "aftermarket" bezelinsert fra eBay. Ser friskt ut :)

Postern sier inserten er ekte men vilkk ikke si hvor han fått det

"Nix Photoshop, nix Edding, nix Aftermarket!
Beste Grüße,
Kurt"
 
Synes det ser kult ut, men det kommer vel noen purister som sier at det ikke er ok, av en eller annen grunn. Det er jo reversibelt også, så jeg ser ikke problemet. Kunne tenkt meg å eksperimentert litt selv med noen slike inserter.
 
Nope, ombestemt meg. Når jeg ser på størrelsen på perlen er den litt for stor. Jeg må nok si at jeg tror mer på aftermarket.
 
Da måtte König Kurt ha byttet ut perlen da bilden din viser en plexi insert. Må pröve og pm'e tyskeren men jeg er darlig på det språket:( Blir nok litt lost in translation:D

Sant, my bad :) Men den finnes jo i blå med safir også ...
 
Grønn skive

Har en nyere sub lv og lurer på om det finnes grønn skive til den,ser gmt finns med grønn.
Noen meninger om hvordan det vil se ut og kosnad ved bytte.
 
Foretrekker helt klart det orginale. Trodde ikke jeg var purist når det kom til Rolex, men i dette tilfelle er jeg det. Liker ikke hjemmesnekrede løsninger, for meg blir dette en ren pøbelstrek. Man driver da ikke å tukler med skaperverket. Hvor skal man trekke grensen her da? Nå må jeg gå å vaske øynene mine.
 
Foretrekker helt klart det orginale. Trodde ikke jeg var purist når det kom til Rolex, men i dette tilfelle er jeg det. Liker ikke hjemmesnekrede løsninger, for meg blir dette en ren pøbelstrek. Man driver da ikke å tukler med skaperverket. Hvor skal man trekke grensen her da? Nå må jeg gå å vaske øynene mine.

Ville du ha hatt det på samme måte og syntes dette var forferdelige greier om denne blå bezelen var noe Rolex leverte originalt som et alternativ til sort eller grønn eller polkaprikket? Skjønner meg ikke helt på folk som synes slike ting er så fælt.....