Lørdag for en uke siden solgte jeg min Panerai 312 til en hyggelig TS kar.
Med penger i «lommen» og lysten på en helt ny Pam, sendte jeg en e-post til Urm.Bjerke med forespørsel om hvilke modeller av Radiomir som de hadde inne.
Håpet på et raskt svar og var kjøps klar umiddelbart, slik at jeg kunne opprettholde planen om å delta på Pam GTG, med et nytt ur på armen
Svaret kom først tirsdag uken etter og da kunne de ikke fortelle meg hvilke modeller som de hadde inne, dette begrunnet med at de hadde så mange
De spurte om hvilke modeller jeg var interessert i, så skulle de se om noen av disse var inne og gi meg en pris på disse.
Jeg sendt da en e-post med en liste på 5 aktuelle modeller.
2 dager senere fikk jeg svar med priser og beskjed om at de kun hadde 2 klokker inne - hæ !! kunne de ikke sagt det da.
Ok, jeg svarte da med å sende de en konkret bestilling i en e-post, på det uret som jeg egentlig ønsker meg - og ba om en snarlig bekreftelse med en antatt leveringstid. Jeg oppga fullt navn, adresse og telefonnummer, men har enda ikke hørt noe fra dem
Er det urimelig av meg å forvente raske svar på e-poster sendt til en butikk? Eller er det slik at jeg fysisk må dra til butikken, for å få svar på spørsmål og få lov til å bestille et kostbart ur?
Syntes sonen er jeg storforlangende og selvhøytidelig, som forventer raske tilbakemeldinger på e-poster ?
Med penger i «lommen» og lysten på en helt ny Pam, sendte jeg en e-post til Urm.Bjerke med forespørsel om hvilke modeller av Radiomir som de hadde inne.
Håpet på et raskt svar og var kjøps klar umiddelbart, slik at jeg kunne opprettholde planen om å delta på Pam GTG, med et nytt ur på armen
Svaret kom først tirsdag uken etter og da kunne de ikke fortelle meg hvilke modeller som de hadde inne, dette begrunnet med at de hadde så mange
De spurte om hvilke modeller jeg var interessert i, så skulle de se om noen av disse var inne og gi meg en pris på disse.
Jeg sendt da en e-post med en liste på 5 aktuelle modeller.
2 dager senere fikk jeg svar med priser og beskjed om at de kun hadde 2 klokker inne - hæ !! kunne de ikke sagt det da.
Ok, jeg svarte da med å sende de en konkret bestilling i en e-post, på det uret som jeg egentlig ønsker meg - og ba om en snarlig bekreftelse med en antatt leveringstid. Jeg oppga fullt navn, adresse og telefonnummer, men har enda ikke hørt noe fra dem
Er det urimelig av meg å forvente raske svar på e-poster sendt til en butikk? Eller er det slik at jeg fysisk må dra til butikken, for å få svar på spørsmål og få lov til å bestille et kostbart ur?
Syntes sonen er jeg storforlangende og selvhøytidelig, som forventer raske tilbakemeldinger på e-poster ?