Godt å høre at ingen har noe negativ og si om selger eller produktene han selger.
Når det gjelder plastposen fra grønnsakshandleren, så skal jeg poste bilder av den jeg får når jeg kommer hjem. Så skal vi se om ting går fremover selv der i gården
Hva var din erfarte opplevelse da @rkjersem? Ble det plastpose fra grønnsakshandleren?
For jeg var innom butikken et par dager siden og så en Datejust jeg nå sterkt vurderer å kjøpe. Noen som da vet om Rolexene hans er overpriset eller ikke? Bare greit å vite så jeg vet om jeg skal prute eller ikke
Personlig synes jeg at han priset litt for høyt. Må jo gå an å prøve å prute litt kanskje.
Jeg synes ikke han er priset for høyt generelt. Husk at han tilbyr garanti som bruktforhandler og må dekke sine kostnader forbundet med at dette er en business for han. Enkelte modeller priser han nok litt høyt men markedet bestemmer til slutt om de blir solgt. Er man fersk i gamet og vil kjøpe 100% safe er det fort verdt et par tusenlapper. Det blir urettferdig å sammenligne han med beste bruktpris fra privatperson synes hvertfall jeg
Er dette samme person som kaller seg Briljantwatches J Larsen på Finn?