Erfaringer med Briljant ur & gull?

Jeg får gi min tilslutning til Sven Bertil.
Mine erfaringer med Joel er bare gode.
Det at de ikke tar kort er bare tøys.
:D

Har også handlet der med god erfaring - ikke noe problem å bruke kort på et kommisjonsur til over 60K

Eneste var at klokka var møkkete, men en runde med såpe og tannbørste var alt som skulle til.

Også veldig fornøyd med han. Ryddig og ordentlig alt sammen. Betalte også med kort, visa vel og merke.
At han helst tar visa og ikke kredittkort skjønner jeg veldig godt.

• Liker
Reaksjoner: Kenneth R
Godt å høre at ingen har noe negativ og si om selger eller produktene han selger.

Når det gjelder plastposen fra grønnsakshandleren, så skal jeg poste bilder av den jeg får når jeg kommer hjem. Så skal vi se om ting går fremover selv der i gården :D

Hva var din erfarte opplevelse da @rkjersem? Ble det plastpose fra grønnsakshandleren? ;)

For jeg var innom butikken et par dager siden og så en Datejust jeg nå sterkt vurderer å kjøpe. Noen som da vet om Rolexene hans er overpriset eller ikke? Bare greit å vite så jeg vet om jeg skal prute eller ikke :)

Redigert av en moderator:
Hva var din erfarte opplevelse da @rkjersem? Ble det plastpose fra grønnsakshandleren? ;)

For jeg var innom butikken et par dager siden og så en Datejust jeg nå sterkt vurderer å kjøpe. Noen som da vet om Rolexene hans er overpriset eller ikke? Bare greit å vite så jeg vet om jeg skal prute eller ikke :)

Personlig synes jeg at han priset litt for høyt. Må jo gå an å prøve å prute litt kanskje.

Redigert av en moderator:
Personlig synes jeg at han priset litt for høyt. Må jo gå an å prøve å prute litt kanskje.

Jeg synes ikke han er priset for høyt generelt. Husk at han tilbyr garanti som bruktforhandler og må dekke sine kostnader forbundet med at dette er en business for han. Enkelte modeller priser han nok litt høyt men markedet bestemmer til slutt om de blir solgt. Er man fersk i gamet og vil kjøpe 100% safe er det fort verdt et par tusenlapper. Det blir urettferdig å sammenligne han med beste bruktpris fra privatperson synes hvertfall jeg

Redigert:
Jeg synes ikke han er priset for høyt generelt. Husk at han tilbyr garanti som bruktforhandler og må dekke sine kostnader forbundet med at dette er en business for han. Enkelte modeller priser han nok litt høyt men markedet bestemmer til slutt om de blir solgt. Er man fersk i gamet og vil kjøpe 100% safe er det fort verdt et par tusenlapper. Det blir urettferdig å sammenligne han med beste bruktpris fra privatperson synes hvertfall jeg

Fikk også inntrykk av at prisene hans ikke var det. Han hadde heller ikke enda justert de etter prisoppgangen fra Rolex, så tenkte det ville være lurt å ikke vente med å slå til. Men godt å høre at det er trygt å handle der. Stor fare nå for at det blir enda en ny Rolex :rolleyes:

Da anbefaler jeg også Briljant Ur & Gull på det sterkeste. De var mer enn behjelpelige på alle spørsmål jeg hadde og mer. Kjøpet svei litt på sparekontoen, men hver gang jeg tar på klokken så var det verdt det :mrgreen:

EDIT: Plastposene er nå byttet ut med papposer :p

Jeg kan også gi gode tilbakemeldinger på Briljant ur & ull.

Kjøpte en klokke der for noen uker siden. I forkant hadde vi en god dialog på mail.

Hyggelig og imøtekommende. Skulle gjerne Vært der litt lenger for å se på utvalget, men stod feilparkerte.

Må nok ta turen tilbake om ikke lenge for se litt nærmere på utvalget.

Kan ikke si noe om det generelle prisnivået der, men var fornøyd med prisen jeg fikk på klokken jeg kjøpte

Har ikke handlet der selv, men har vært innom og tittet og pratet med de, veldig hyggelige og behjelpelige
Sa ifra at jeg ikke skulle handle, men foreløpig bare titte, og føler at jeg ble veldig godt tatt imot av han bak disken

Tenkte å handle meg en Rubber B, og ser at Briljant er forhandler av slike. Men er det kun telefon eller oppmøte i butikk som gjelder? E-post fungerer tydeligvis ikkje og siden eg har kun satellitt telefon for tida so er det nesten like greit å handle over dammen i så fall.