Eski's klokker

Takk alle sammen. Begynner å skjønne at jeg kanskje har et problem.

Men Seadwellern sitter bedre på hånden enn jeg trodde. Skal klare å venne meg til dette. Nå er riktignok kontoen tom. så nå blir det en stund til det skjer noe mer. :p

Gratulerer med utrolig flott SD! Slenger meg på Moore's side - denne bør du beholde IMHO. Ikke bare er det en av de fineste Rolexene i moderne tid, men også en som kommer til å bli mer og mer ettertraktet og sjelden i fremtiden. :)

Får vi et familiebilde? :p

Sniker meg til et trippel wrist shot mens kona lager mat til ungene. Siste kjøp er nemlig ikke diskutert i finanskomiteen.

31cd44a5.jpg

Dæven så kom den også inn.. Fordelen er at finansministeren ikke ser forskjell, så det er bare å holde de fra hverandre. Denne misunner jeg det mer enn dine andre, denne skal nemlig inn Ila året. Gratulerer!

Gratulerer :p

Jeg er imponert over tempoet ditt. Du ligger ikke på latsiden.

Er ikke kona introdusert for dette nymotens internett? Du skal se det er kommet for og bli ;)

Gratulerer med utrolig flott SD! Slenger meg på Moore's side - denne bør du beholde IMHO. Ikke bare er det en av de fineste Rolexene i moderne tid, men også en som kommer til å bli mer og mer ettertraktet og sjelden i fremtiden. :)

Det er meget mulig det blir sånn. Men fikk en god deal og da er det av og til fristende å gjøre noen raske dollars:cool:

Gratulerer med nok en flott Rolex:)
Takk.

whats not to love :confused::cool::D
SD er knallfin!
Jeg blir mer og mer enig, men er ikke mer enn et år siden jeg syntes klokker på 40mm var stort, og da syntes jeg denne var for stor og mindre kledlig kontra f.eks. 14060 eller GMT.

Dæven så kom den også inn.. Fordelen er at finansministeren ikke ser forskjell, så det er bare å holde de fra hverandre. Denne misunner jeg det mer enn dine andre, denne skal nemlig inn Ila året. Gratulerer!
Takker

Gratulerer :p

Jeg er imponert over tempoet ditt. Du ligger ikke på latsiden.

Er ikke kona introdusert for dette nymotens internett? Du skal se det er kommet for og bli ;)
Joda, men heldigvis mer innom facebook enn tidssonen, men hun har nå tittet innom her også. Ville se presentasjonen av samlingen blandt annet. Ble noen kommentarer til enkelte av mine noe flåsete meldinger, pussig:p

Så just in case: @kona: veldig glad i deg altså. Bare kjøpt en klokke til for invisteringens skyld. Dette er som penger i banken:D

Du er bare helt rå! Respekt!
Tusen takk. Blir nok litt pause nå. Må ned i kjellern og lete etter ting å selge.

Gratulerer med ein flott Rolex - atter en gang :D

Heilt rått!
Takker.

Hadde du ikke to fra før?!;) Gratulerer.:D
Ellers, går det bra?:D
Kan stemme, men ikke seadweller

Grattis Espen! En skikkelig klassiker dette her:p

Mye lekkert innhold i klokkeboksen nå!

Kommer seg:)
ed7e49ac.jpg

Se her kommer det seg ja! Begynner å bli en flott samling dette. SD må jeg huske å få ned på ønskelisten min.