Se der ja. Der kom den! Gratulerer så mye Espen. Dette er et så sikkert stikk som en kan få det. Jeg vil ha en sånn og......
Respekt!
Respekt!
Takk. Etterlengtet ja.Ahhh...finally! Grattis
Se der ja. Der kom den! Gratulerer så mye Espen. Dette er et så sikkert stikk som en kan få det. Jeg vil ha en sånn og......
Respekt!
Kanon, Espen, grattis med klassiker og en stadig økende Rolexsamling
Gratulerer! No-cosc no-date er fryktelig cleane saker ja .
Dette må da være sonens mest etterlengtede Sub? Grattis, nå har du med å ha den der en stund!
Gratulerer Espen! Endelig var den i boks!
Den var virkelig flott.
Gratulerer så mye med grail.
Takk. Så du hadde det. God følelseGratulerer! Enig i dine betraktninger. Jeg har forresten selv fått en Rolex i hus i dag, min første faktisk, så jeg har en ide om hvordan du føler deg akkurat nå 8)
Takker. Skulle jeg levd med bare en klokke tror jeg det hadde blitt denne.Gratulerer, godt jobbet! Den dagen jeg skal ha meg Rolex blir det nok 14060
Gratulerer så mye!
Det er en veldig fin utgave av en Sub du har fått deg; - og den er så classy i all sin enkelhet. "Less is more" har mening.
Enjoy!
Bortsett fra at du ikke har råd siden ny klokke på deg nå betyr nytt hus, ny bil og fullt sett IKEA 365 i tillegg så er det bare å komme med bud.Grattis!
Nå kan du jo flippe 16800 til meg!
Takk.Var det. Fortsatt litt uro i sjelen da.Gratulerer, sikkert godt for sjelen å endelig få denne inn
Gratulerer! 14060 er rålekker!