Eski's klokker

Se der ja. Der kom den! Gratulerer så mye Espen. Dette er et så sikkert stikk som en kan få det. Jeg vil ha en sånn og......

Respekt! :mrgreen:

Dette må da være sonens mest etterlengtede Sub? Grattis, nå har du med å ha den der en stund!

Gratulerer! Enig i dine betraktninger. Jeg har forresten selv fått en Rolex i hus i dag, min første faktisk, så jeg har en ide om hvordan du føler deg akkurat nå 8)

Gratulerer så mye!
Det er en veldig fin utgave av en Sub du har fått deg; - og den er så classy i all sin enkelhet. "Less is more" har mening.

Enjoy! :D

Gratulerer! Enig i dine betraktninger. Jeg har forresten selv fått en Rolex i hus i dag, min første faktisk, så jeg har en ide om hvordan du føler deg akkurat nå 8)
Takk. Så du hadde det. God følelse:D

Gratulerer, godt jobbet! Den dagen jeg skal ha meg Rolex blir det nok 14060 :)
Takker. Skulle jeg levd med bare en klokke tror jeg det hadde blitt denne.

Gratulerer så mye!
Det er en veldig fin utgave av en Sub du har fått deg; - og den er så classy i all sin enkelhet. "Less is more" har mening.

Enjoy! :D

Couldn't agree with you more/totally agree with you Moore (uff så dårlig):rolleyes:

Grattis! :)

Nå kan du jo flippe 16800 til meg! ;)
Bortsett fra at du ikke har råd siden ny klokke på deg nå betyr nytt hus, ny bil og fullt sett IKEA 365 i tillegg så er det bare å komme med bud. ;)

Gratulerer.
De fleste gjengangerne har vel fått med seg at du har siklet/sutret etter en sånn.
Godt å se at den endelig er i hus.:D

Med denne utviklingen så har jeg beregnet at du kjøper en tourbillion fra ap, tja, 25 mai var det visst...

Gratulerer med (nok et) nytt ur :)