Eski's klokker

En herlig samling, blir spennende å se om din SD blir en keeper. SD er min klare favoritt som hverdagsbeater.
Tom
Takk.

Har Seikoen lik lenke som Rolexene!? Den så lik ut! :cool:
Ja dro på Bjerke og kjøpte en til seikoen også. Eeeh, nei ikke helt, men er noe flittige karer som lager oyster lenker til Seiko. Er vel William Jean som har laget min. (Boenna correct me if im wrong)

Får vondt i nakken av å se på det bildet. Haha. Lekker samling!

Se her kommer det seg ja! Begynner å bli en flott samling dette. SD må jeg huske å få ned på ønskelisten min.

Takk begge. Her er et i en liten koffert jeg kjøpte i dag, så ble det plass til noen snodige fettere og utstøtte onkler også, samt at jeg slipper å ha kohes kink i nakken på samvittigheten.

d03a85a7.jpg

Ja dro på Bjerke og kjøpte en til seikoen også. Eeeh, nei ikke helt, men er noe flittige karer som lager oyster lenker til Seiko. Er vel William Jean som har laget min. (Boenna correct me if im wrong)

Lenken er fra Yobokies og heter Super Oyster Evo S. Har forøvrig en enorm kvalitetsfølelse og har SEL som er perfekt tilpasset SKX-kassen... ;)

Men Espen, hva er det som har dødd nede til venstre i boksen din? :p

Haha. Roadkill klokke. 46mm diver,chrono,kvarts.

Det var sånn jeg trodde klokker så ut før jeg begynte her inne.

Tydelig at det ikke er noen som har zoomet inn øverst på midten. Det var første klokka jeg fikk av kona, så jeg får ikke lov å kvitte meg med den.

Hå hå hå. Grattis. :D
Jeg følger ikke helt med om dagen, så du får ta til takke med forsinkede gratulasjoner.
Her har det jo tatt helt av.:eek:

En Seadweller blir aldri feil uansett.
Dette er jo tross alt som du sier; penger i banken.;) (i tilfelle innenriksministeren skulle være i tvil)

He he... Vært på danskebåten? Skal innrømme at jeg nesten røk på en Poseidon der, både i forfjor, og i fjor :)

Hehe nei, var vel et charterfly for en del år tilbake. Mytravel tipper jeg.

Edit: ser det ligger en for 1500,- på finn. Om noen er i nærheten av å vurdere det. Send meg en pm. Vi har definetivt noe å snakke om. :p

Hum har jeg husket å gratulerer med siste tilskuddet på stammen da mon tro ?

Uansett tilfelle, gratulerer! :D

Hum har jeg husket å gratulerer med siste tilskuddet på stammen da mon tro ?

Uansett tilfelle, gratulerer! :D
Takk
Grattis med SD :)
Takk
Du som kjøpte sd'en Johnny solgte?

Nope. Kjøpte av en kollega som kjøpte den her i fjor. Anbefalte fattern å kjøpe den, men han nølte så da tok jeg den selv. Så fikk jeg mail i dag om at han gjerne tar den, så da spørs det om det blir no SD på meg allikavel. Jaja, blod er tykkere enn vann, og jeg tror jeg klarer å finne en trøstepremie, kanskje en dobbelunboxing.

Ja jeg trodde jeg snart var ferdig. Jeg har i dag en veldig god følelse, men er litt redd for å bli kastet ut hjemme.

I dag har jeg nemlig gleden av å presentere ikke mindre enn tre nye klokker. Alle budsjetter er sprengt, alle kontoer er visst blitt klokkekontoer.

I en ny variant av luremus har jeg bestemt meg for å presentere klokkene en etter en, men for å døyve de høyeste fyropene begynner vi med det som vel vil bli ansett som rosinen i pølsa. Men det er ikke Nixon klokker resten heller, så det er verd og titte innom utover kvelden.

Har lest de fleste tidlige Harry Hole/Jo Nesbø bøkene før det ble slik at alle leste dem, lenge før det fantes klokkeinteresse. Der var første gang jeg leste om dette merket. Sjefen til Harry ga dette til Harry som ikke visste hva det var.

Etterhvert som klokkeinteressen meldte seg så fant jeg jo ut at boken tar jo ikke feil av merket.

bb05f71c.jpg

e5581f86.jpg

29f1bb6e.jpg

Det peneste urverket jeg noen gang har eid.
69859fb1.jpg

Det var 1 av 3

Nydelig, Espen. Gratulerer! :)

Denne var det nok mange som siklet på.. Hva er diameteren?

Fy 10 katta! Du er hjertelig velkommen på gjesteseng her om det Blir Nødvendig. Koster en rolex i døgnet;)

Gleder meg til de neste to!!