Eski's klokker

Ingen stor historie, bak denne. Så den live for første gang på Rolex GTG. Bommer jeg helt hvis jeg sier at dette var komf klokka til Ursa major? Innbiller meg det.

Etter første møte kom denne på den nå publiserte listen over klokker jeg definetivt skal ha i mitt eie en gang.

Har oppholdt folk lenge nok nå. Her er neste klokke ut.

Rolex GMT- Master II.

a28d5e2d.jpg

358fc0c6.jpg

Utover noe bruksmerker på bezel er klokken helt strøken. Nyservet og fin.

Det var 2 av 3. Lover kortere ventetid til del 3

Når jeg så Rolex GMT'en din har jeg ikke annet og si en at jeg er MISUNNELIG!

Og den første Jaeger'en den var noe for seg selv...

Hvor blir det av siste klokka???

Du er som hun dama på byen klokka 0245 som ser seg rundt etter venninene sine etter at man har spandert på henne hele kvelden..

;) ;) ;)

Da tar vi siste. Har hatt denne på armen siden lunsj i dag. Sparte denne til sist siden den allerede har rukket å bli en favoritt i løpet av dagen. Tenkte jeg skulle kjøpe denne eller JLC, men hjelpes jeg ere glad det ble begge, hvis ikke hadde jeg angret.

Dette er bare noe av den beste følelsen jeg har hatt av å ha noe på armen. Hver gang jeg titter ned ser jeg noe nytt, jeg er helt i klokkehimmel. Jeg hadde mine tvil da jeg så bildene, men all tvil er borte. Detaljene er så gjennomført, blåfargen gnistrer i sollys, og sommeren kan ikke komme fort nok til å bruke denne til korterma.

Nok prat. Bilder.

b282a6b5.jpg

57d4ef0f.jpg

acd3279b.jpg

4df9d12f.jpg

Wohoo for en dag. :D

Ulysses Nardin på armen og der blir den en stund.

Det var nok en dag det kan bli vanskelig for noen og enhver å overgå!!
Tre flotte klokker, men jeg må si at Jaegeren nok tok kaka for min del :)

Grattis!! Grattis!! Grattis!!

Da skulle vi ha fått med alle tre...

Jezazz..... Nå ringer jeg noen, du er rammet av et akutt tilfelle av WIS-disease og må legges inn!
Grattis med tre flotte tilskudd forresten:)

Skikkelig artig den siste, ikke ofte man ser den! :D

Du kommer til å ha et vanskelig valg å ta i morgen tidlig ved klokkeboksen ;) 3 nye klokker og bare to armer... :p ;)

For en trippel! Har allerede gratulert deg med JLC, men jeg må slenge på enda noen gratulasjoner for å komme på samme nivå som klokkene du unboxer her. Her er det bare å ta av seg hatten. Gratulerer, gratulerer og gratulerer, Eski :D

Oi oi oi!! :) Det er jo bare for drøyt! Gratulerer med 3 meget flotte ur!

En Jaeger i Master Control-serien er på toppen av min ønskeliste for tiden!

Mogens

Dette må vel være Sonens råeste trippel-unboxing!

Grattis (og takk for handelen)!!!

Hei.

Så det var Mogens UN du fikk kloa i;)...Gratulerer så mye med din presentasjon av trippel unboxing.
Har siklet lenge på UN klokken,men har aldri fått anledning til og prøve en. Liker det du sier at den fremstår mer mektig i live en på bilder.

Ellers er jeg litt bekymret for at alle dine kontoer er blitt til klokkekontoer. Kjenner litt på den selv når galskapen blir matrialisert i nok et ur.
Skal man lykkes i denne bransjen,er en god dose med selvbedrag en viktig faktor for og stå løpet ut.

Igjen.....gratulerer så mye.

Mvh
Timebandit;)

Når jeg så Rolex GMT'en din har jeg ikke annet og si en at jeg er MISUNNELIG!

Og den første Jaeger'en den var noe for seg selv...

Hvor blir det av siste klokka???

Du er som hun dama på byen klokka 0245 som ser seg rundt etter venninene sine etter at man har spandert på henne hele kvelden..

;) ;) ;)

Haha. Ble bare beordret til å legge noen kids plutselig. Takk for gratulasjoner.

Dette må vel være Sonens råeste trippel-unboxing!:)

Grattis (og takk for handelen;))!!!

Takk i lige måte. Umåtelig glad jeg tok begge. Har helt sykt forelsket meg i UN. Impulskontroll er no drit.

Det var nok en dag det kan bli vanskelig for noen og enhver å overgå!!
Tre flotte klokker, men jeg må si at Jaegeren nok tok kaka for min del :)

Grattis!! Grattis!! Grattis!!

Da skulle vi ha fått med alle tre...
Takk. Ja har dessverre ikke mer å by på i kveld:D

Wow...

Gratulerer x 3
!!!
Takk takk.

Jezazz..... Nå ringer jeg noen, du er rammet av et akutt tilfelle av WIS-disease og må legges inn!
Grattis med tre flotte tilskudd forresten:)

Tusen takk.
Skikkelig artig den siste, ikke ofte man ser den! :D

Du kommer til å ha et vanskelig valg å ta i morgen tidlig ved klokkeboksen ;) 3 nye klokker og bare to armer... :p ;)
Neida. Trenger et lenkeledd til GMT og går i dongri på jobb, så det gir seg selv.

Galskap!!!! Pepsi og den Jaegeren er på toppen av want listen min, hinsides! Håper du får sove i din egen seng i natt!

Ser sånn ut, men Boenna er her nå og hjelper meg å forsvare kjøpene overfor kona, han gjør en sykt dårlig jobb:D

For en trippel! Har allerede gratulert deg med JLC, men jeg må slenge på enda noen gratulasjoner for å komme på samme nivå som klokkene du unboxer her. Her er det bare å ta av seg hatten. Gratulerer, gratulerer og gratulerer, Eski :D
Takk
Oi oi oi!! :) Det er jo bare for drøyt! Gratulerer med 3 meget flotte ur!

En Jaeger i Master Control-serien er på toppen av min ønskeliste for tiden!
Takk
Jeg bøyer meg i støvet, espen! For en herlig trio. Gratulerer nok en gang :)

Takk.