- Medlem
- 6. des. 2013
Takk for hyggelige kommentarer.
2019 blir nok litt leting etter enda en Speedmaster. Siden det er så mange der ute, så er jo utfordringen å spisse det ned til en eller to og deretter finne denne.
2019 blir nok litt leting etter enda en Speedmaster. Siden det er så mange der ute, så er jo utfordringen å spisse det ned til en eller to og deretter finne denne.
Fantastisk lesestoff, utrulig kult å lese hvordan du gikk frem og at speedy er første valget nå for tiden!
Neste prosjekt blir da semi vintage speedy i gult gull formoder jeg?
Veldig fin lesning!
Veldig bra innlegg @Loevhagen
Flott innlegg. En økende samling med forskjellige remmer er en konsekvens av mitt Speedmaster kjøp. Dine bilder bidrar til at ønskelisten fortsatt er lengre enn beholdningen...
Godt skrive, og veldfig kjekt å lese! Takk
Topp innlegg!
Takk for god lesning.
Takk for innlegget @Loevhagen. Den mesh-lenken ser meget bra ut!
Et godt og kvalitetsmessig innlegg! Mer av dette på TS
Herlig innlegg. Tommel opp!
Har hatt omtrent samme forhold til Speedy selv.
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg prøvde den på armen med planer om å kjøpe, men droppet det i siste liten.
Etter å ha vært innom en haug av andre klokker trekkes man altså til slutt mot det klassiske og tidløse.
Takk for supert innlegg.
Takk for fint innlegg og sedvanlige gode bilder!
Takk for herlig innlegg, mer av dette!
Takk for flott innlegg. Dette er den eneste klokka jeg ALDRI kommer til å være uten, og tilnærmet perfekt hverdagsklokke. Den eneste "gode klokka" man eeegentlig trenger, hvis man har den. Jeg kunne fint klart meg med kun speedie + muligens en gshock.
Flott innlegg med flotte bilder.
Herlig
Fikk enda mer lyst på speedmaster nå
Flott @Loevhagen ! Slike innlegg er virkelig med på å gjøre TS til det glimrende nettforumet det er. Underholdende og ekte klokkeglede!