Etterlengtet familieforøkelse!

Medlem
17. juni 2009
Sted
Oslo
La meg med begynne med å si at i denne posten er kjapp avlevering prioritert foran uvesentligheter som godt lys og fokusert kamera. Content is king.

Det har vært et visst hull i undertegnedes klokkeboks (de fleste her vil selvfølgelig si at denne klokkeboksen er mer for en sveitserost å regne, men pytt pytt). Disse to har rett og slett følt seg litt ensomme:

image002.jpg

Så da det endelig kom fremmedfolk til gards var de ikke sene om å ta nykommeren i nærmere øyesyn.

image003.jpg

image004.jpg

Slektskapet er åpenbart, men hvem er det som skjuler seg i denne ufokuserte, røde boksen?

image005.jpg

image006.jpg

Næmen! Er det deg, bestefar? :D

image007.jpg

Denne vil nok figurere en del i dagens framover :)

Flott Speedy Pro!! Dette er utvilsomt den Omegaen jeg liker aller best!

Tusen takk for hyggelige gratulasjoner, alle sammen!

Dette er altså ur-speedy'en, 3570.50 med pleksi og stål baklokk. 2007-modell men helt nyservet. Jeg må innrømme at det var en litt schizofren følelse å få den på armen første gang, siden lenken er identisk med 2254'en min og det ellers er snakk om en stålklokke med sort skive.

Men speedyen vokser på meg i rasende tempo, det er en utrolig vakker klokke, og det sexy buede glasset gjør at jeg bare må ta en kikk, og en kikk til. Og sånn går no dagan :D

Bare vent til du begynner med diverse rem kombinasjoner. Blir nesten litt Panerai tendenser. Det finnes knapt en rem som ikke passer til Speedy.

Grattis!

Takk igjen for gratulasjoner!

Bare vent til du begynner med diverse rem kombinasjoner. Blir nesten litt Panerai tendenser. Det finnes knapt en rem som ikke passer til Speedy.

Å jada. Det er sikling over tråder som denne på WUS som gjorde Speedy ekstra uimotståelig for meg :) Spesielt bildene til jmsrolls (tror jeg må ha meg en sånn original racing-strap):

racing2.jpg

Og John Wilson:

DSC_0041-1.jpg

Vel, her er noen mindre begavede bilder av min egen nyanskaffelse:

IMAG0026.jpg

IMAG0033.jpg

IMAG0035.jpg

:D

Næmmen, se her...

En herlig måneklokke. Gratulerer så masse.

Mvh

Greg