Tenker du på det som et stilbrudd eller ser du for deg at det ikke blir like bra?
Ikke for å svare på mikkemus23 sine vegne, men jeg mener at crownguards på en Explorer ville ødelagt den perfekte symmetrien til 36/39mm oysterkassen
Tenker du på det som et stilbrudd eller ser du for deg at det ikke blir like bra?
Jeg vurderte ikke engang Rolex, og likte bedre skinnreim enn lenke, men da jeg fikk se Exploreren, måtte jeg bare ha den! Og har ikke angret et sekund.
Den er strippet for all unødvendig stasj, og har en utrolig vakker skive og symmetri,( uten crowguards) , for ikke å nevne at den sitter på håndleddet, som om den var laget til meg!
Dette er for meg en keeper
Du får 20K av meg - cash og kontant
Dette vil muligens være min store kjærlighet en gang i fremtiden skrev:Du vet at Day-dateII kom på markedet for noen år siden?? Den har like stor kasse som datejust II
Helt uenig! Explorer I mangler både dato og cyclops. Ingen Rolex er perfekt uten dato og cyclops!
AW
Jeg må si at dette uret vokser urovekkende mye i tankene mine om dagen. Og jeg som trodde jeg var satt nå med min AT....
NEEEEI TAAAAAKK, HAHA Cyclop er det mest ufyselige med Rolex spør du meg. Polerte midtledd er også gyselig. Meeen, smak og behag
Cyclop er et av de viktigste varemerkene til Rolex, og som gjør at det skiller seg fra andre ur. En Rolex uten cyclop og dato er en naken Rolex!
AW
Helt uenig! Explorer I mangler både dato og cyclops. Ingen Rolex er perfekt uten dato og cyclops!
AW
PØH!
...kunne dog tenkt meg dato....
Cyclop er et av de viktigste varemerkene til Rolex, og som gjør at det skiller seg fra andre ur. En Rolex uten cyclop og dato er en naken Rolex!
AW
AW