Express over natt - ankommet nå

Medlem
3. april 2011
Sted
New Jersey, USA
Etter noe frem og tilbake med det lokale postomdelingskontoret fikk jeg organisert et møte med selveste postbudet ca en mil unna heimen. Hadde ikke tid til å vente til utpå ettermiddagen med en pakke som tross alt var frankert for hele 462,- norske kroner :eek:

Pakken er noe større enn en klokkeboks, men jeg har en veldig sterk mistanke om hva som er inni den allikevel.

Her må det dusjes og parfymeres før jeg kan treffe min nye forelskelse...

Kanskje jeg skal lade opp kameraet og knipse et par bilder også? Vel, vi får se hva som kommer.

Hmmm...
Tror nok det er en LLD ja. Siden det enda ikke er kommet bilder :) Regner med at du ikke er i stand til å ta bilder enda? Det er litt av en rus å være nyforelska! :)

hoho, spennende. Om unboxingen skal ta like lang tid som valget av klokke har tatt tror jeg vi kan bli her en stund :)

Nå har det jaggu blitt problemer med overføring av bilder til photobucket.

Valget har tatt sin tid, det er jeg klar over, og i mellomtiden har jeg forandret mening opptil flere ganger. LLD, Great White, Exp I, Eberhard, Zenith, Sub - hva skal man velge?

Jeg falt helt plutselig for noe helt annet, og det skjedde på brøkdelen av et sekund. Chronografer har jeg ikke hatt noe særlig til overs for i det hele tatt, men det er en som jeg har likt bedre og bedre for hver dag. Har med vilje holdt kjeft om alle mine tanker når det gjelder valget av den rette og det er kun selger og et annet forummedlem som vet hva som ligger i boksen.

Inntil nå.

En ekspresspakke fra et annet forummedlem - hva kan dette være?

002-7.jpg

En kjent og kjær rødfarge på denne boksen

005-10.jpg

Katta ut av sekken

008-7.jpg

009-6.jpg

010-5.jpg

Dette er jo så nydelig som bare Omega kan lage det

013-4.jpg

Se på det kule glasset - oh-la-la

024-2.jpg

Etter litt forlengelse av lenken fikk jeg den rundt håndleddet. Nå sitter den som et skudd. Å hildrande du for en følelse.

028-5.jpg

Gratulerer med nyervervelsen, Minute :D

Et MEGET godt valg! Sitter perfekt på håndleddet ditt. Ikveld blir det vel noe brunt i glasset tenker jeg ;)

Gratulerer så mye minuteman.:D
Dette kunne jo vært så mangt, men hadde ikke ventet denne.
Den var nydelig.

Tilføyer meg i rekken av gratulanter! Nå er du korrekt utstyrt for månelanding! Kanskje denne hadde vært noe for Jensemann?? :)

Gratulerer så mye Minuteman, supplerer Seamasteren din bra den der! :)
Må si jeg er litt misunnelig, her jeg sitter og venter og venter på ny PO. Kunne jo bare kjøpt speedy og fått den samme dag!!!!!!!

Grattis! Et meget flott stykke klokkehistorie. En tidløs klassiker!

Dette blir en god helg Minuteman.