Det er veldig hyggelig med alle gode ord og gratulasjoner. Det gir meg en enda sterkere følelse av at jeg har kjøpt den rette klokka - og denne gang helt uten rådgivning eller konsultasjoner av noe slag - i den grad man kan si at et halvår her inne ikke har hatt samme effekt...
@rousp
Jeg overrasker også meg selv en gang i blant.
Nå tør jeg ikke lenger røpe hva som står på ønskelisten.
@Prippa
August er en hel evighet siden.
Har dessuten ikke klart å få tak i en no-date og jeg har virkelig forsøkt.
@Frodo
Dette må vel kunne kategoriseres som en ventepølse. Ble blant annet inspirert av ditt dagens-bilde for en liten stund siden. Bare kjerringa blir ferdig med badet nå så skal jeg få fylt på litt mer på klokkekontoen igjen
Chrono har liksom ikke helt vært min greie, men med denne har jeg funnet en som tilfredsstiller mine få, enkle kriterier: Ryddig og ensfarget skive og subdials, ingen dato som roter det til, en herlig krystall og en størrelse som passer meg midt i blinken. Som en bonus har jeg fått en klokke med historisk sus, en sann klassiker.
At den var på "tilbud" denne uken og at den var nyservet med ny krystall gjorde at avgjørelsen ble tatt i løpet av to sekunder etter at jeg fant den i salgstråden.
Nå skulle jeg egentlig ha lagt meg, iallefall ifølge kjerringa, men jeg rusler rundt i min lille stue og beundrer klokken som ved minst en anledning har reddet både månefartøy og astronauter, samtidig som jeg tenker på den evige toer, Buzz Aldrin, som ruslet rundt på månen med samme klokke. (Fritt etter Espenbki)