Express over natt - ankommet nå

Grattis Mister Man, the Minuteman!

Den der er vakker - og faktisk inne på min lille wish-list også. Et nydelig og horologisk "korrekt" ur å eie.
Dette uret får du stor glede av!
:cool:

Grattis :)

Fikk min første Speedy i forgårs, har ikke vært av armen annet enn når jeg skal beundre baklokket :)

Nydelig eksemplar du har der!

Ser fantastisk ut dette, MM. Som sylfersk Speedyeier må jeg bare gratulere deg med et meget godt valg! Så håper jeg du finner roen med denne en liten stund, og begynner med å hamstre remmer i 20mm i stedet for å tråle nettet hvileløst etter subb ;)

Gratulerer Minuteman :D

Ein nydelig speedmaster du har fått deg. Denne står på mi ønskeliste også. Var ganske sikker på at det var ein LLD som kom. Men dette var jo ingen dårlig erstatning.

Grattis! Er LLD-drømmen lagt på is nå, eller?

Is og is, fru Blom.
Njaei, ikke egentlig. Men jaggu har det dukket opp mye spennende der ute i den store urverdenen. Får neppe fred i sjelen før jeg har en LLD no-date i boksen, men plutselig er det andre som frister enda mer. Tør ikke utbasunere mine planer for de endres nærmest fra dag til dag. Har ringt rundt til Longinesforhandlere i inn- og utland, men ingen som har LLD no-date. Urverket annonserte at de hadde, men de hadde den ikke allikevel.

Men denne her føler jeg meg veldig komfortabel med, og som alle andre sier når de får seg et nytt ur sier også jeg: "Den blir nok en keeper".

Takker for alle gratulasjoner og god-ord. Kvelden og helgen ser ut til å bli svært bra.

Fytti, sjalu i går og sjalu idag!! Hjalp ikke å besøke en kjent kjeller idag heller akkuratt... Føles som en dårlig egenskap å ha impulskontroll

Gratulerer med flott klokke Minuteman!:D

Er en lykkelig eier av tilsvarende klokke, definitivt en keeper for meg.

Gratulerer så mye med den mest historierike kronografen noensinne! I likhet med deg har den begynt å vokse veldig på meg og i det siste, så jeg tror nesten jeg må ha en Speedmaster i samlingen på et eller annet tidspunkt :)
Slit den med helsa, ser frem til mange bilder i dagens :)

Det er noe spesielt med Speedy. Den er mer enn bare en klokke!

Så sant, så sant!
Dessuten har jeg sett at du ofte bruker Speedy når du er ute og flyr, og jeg følte at jeg måtte forberede meg til neste fly-gtg. Tror det kan ha vært værgudenes vrede over mitt klokkevalg som gjorde at det ikke ble noen tur forrige gang:D

PS: Var du ute med Tiger'n forrige lørdag?

Gratulerer Minuteman. Den har jeg lyst på også! Du er en voksende klokkeentusiast som meg. Har vært på sonen kun en liten stund en stund men har aldri hilst på deg på sonen. Men hei, her er jeg..

Se her ja.... gratulerer så mye med en virkelig klassiker. Vil ha en sånn en dag selv, de er jo virkelig fantastiske.

Gratulerer!
Selv om den er et naturlig valg for en ekte ur aficionado som deg, er jeg litt overrasket mtp det du og jeg har diskutert...
Men den er en udødelig klassiker. Grattis nok en gang!