Første av sitt slag på sonen

Den var helt nydelig sjuli. Den vil jeg prøve på armen merker jeg. Gratulerer så masse :)
 
Gratulerer med nydelig YM. Jeg solgte min med platinaskive fordi jeg syntes den var for vanskelig å lese i dårlig lys. Denne skiven løser det problemet. I tilleg er jeg en "sucker" for blå skive. Denne rykker langt opp på ønskelisten min. Gleder meg til å se den live.
 
Gratulerer med nydelig YM. Jeg solgte min med platinaskive fordi jeg syntes den var for vanskelig å lese i dårlig lys. Denne skiven løser det problemet. I tilleg er jeg en "sucker" for blå skive. Denne rykker langt opp på ønskelisten min. Gleder meg til å se den live.

Takker, celter! Som deg er jeg en sucker for blå skiver, og denne modellen er perfekt med rett skive og bezel! Også er klokken enkel å lese i dårlig lys da ;)
 
Gratulerer med ny klokke .... visste ikke at den var kun minutter gammel på håndleddet ditt da jeg møtte deg igår! Gleder meg å se nærmere på den ved neste anledning.

God helg og nyt klokken.


tigergutt
 
Nydelig klokke, skulle gjerne hatt den selv. Synes den kler den nye blå skiven utrolig godt. Gratulerer!!!
 
Gratulerer med et flott ur!! Så er det bare å vente til den må bytte plass for et nytt. Da kan du sende en PM til meg! :p