Jeg har også croc på begge sider. Oversiden ser ut som på gummiremmen din, men undersiden er lik tekstur som crocoremmen din. Og mørke blå sting.
Håhåhåhåhåhåhå
Hehe, laget du det bildet nå?
En liten statusrapport:
Jeg er et sykt petimeter. Jeg la merke til, for noen dager siden, en liten fargeforandring på utsiden av den ene lugsen på min CB. Det er en refleksjon som er feil fra visse vinkler. Enten er det en feil i poleringen, eller så er det en "bad piece of tantalum" på den ene lugen.
Jeg har prøvd å overse dette noen dager, men sendte en mail til FPJ i Geneve nå i dag tidlig.
Her er svaret:
Dear Sir,
All FP Journe watches should be nothing but perfect. We tolerate no deviations.
We will send you a FedEx box along with all necessary paperwork and the procedure to ship it to our attention. Fully insured.
We are really sorry and we will do our best to ship your watch back in a perfect shape as quick as possible. This will have the highest of priorities François says.
In order to prepare the document, I would need the following information :
- Your mailing address
- A phone number
Thank you in advance,
Rolex-nivå på den altsåF.P.Journe Chronometre Bleu: 4 sekunder feil på 12 dager (288 timer). Må vel sies å være riiiimelig kurant..
Ja, jeg tror F.P.Journe kjemper en hard daglig kamp for å øke den generelle standarden på klokkene sine.
Det ultimate målet på lengre sikt, er nok at en FPJ klokke til slutt kan nå Rolex nivå
Det meste på en klokke i dag blir gjort av maskiner, da forventer jeg at det skal bli perfekt. Hadde dette vært en FP Journe e.l. hadde jeg vært villig til å gå ned veien for sjarmerende håndtverk, men tviler på at en FP Journe noensinne forlater en butikk uten at den er trippelsjekket for en feil som dette.
Litt morsomt at GP skrev dette i 2012:
Rolex-nivå på den altså