Her er jeg hos Williams&Son i London:
platina kasse:
platina kasse:
Var innom FP-butikken Paris i helgen for å sjekke hva alt oppstyret egentlig dreide seg om.... Rookie mistake.... Noen som har ide om hvordan man kan selge organer på svartebørsen enklest mulig?
Vi ble vennlig tatt imot, og forklart og vist alt som kunne vises på Chronometre Bleu og Souverain, og sistnevnte; ohlala! Det enkle faktum at hele skiven er én massiv gullskive som man har hamret ut tallene på, forsvarer den heftige prislappen! Var i såpass ekstase at jeg helt glemte å ta bilder, så slenger skyldbetinget med et bilde fra vår alles Hodinkee. Vi var innom masse klokkebutikker i Paris, men ingen hadde samme entusiasme og pur glede av å vise frem klokkene, som hos FPJ!
EDIT:
Klarte å ta bilde av den store klokken de har i butikken, som dreies om for å bli speilet man skal beundre klokken i. Man kan virkelig si at the devil is in the details når det kommer til FPJ!
Godt å høre at du ble vel tatt i mot hos F.P. Journe i Paris. Hadde selv et veldig hyggelig besøk i fjor sommer.
Synes chronométre souverain i rødt gull er hakket penere enn den i platina. Kombinasjonen med skiven og det røde gullet er bare så lekkert. Du vet at den finnes på lenke óg @thomask
Vis vedlegg 4291 Vis vedlegg 4292
Lekkert! Er dog litt for ung til å rocke en helgull klokke, med lenke!
De snakket forresten stort om den nye Elegant-serien som kommer til menn, blir spennende å se om det blir en hit eller ikke....
Haha, vi får se daAldri for ung til å rocke helgull!
Men tror heller du har for få organer som er salgbare
Hva går en nyre for om dagen?
Blir fristet av denne tråden
Den regenereres faktisk, så her er det bare å kjøre påKan vel leve uten lever
Jeg måtte ut med en DJ2, Reverso 1931, Jaeger Deepsea og en nyre.
Hmmm hvor lang tid tar det ?Den regenereres faktisk, så her er det bare å kjøre på
Fikk i dag tidlig en Linkedin invitasjon fra urmakeren jeg har snakket med hos F.P.Journe. Så nå har jeg en kompis på innsiden
Godt å høre at du ble vel tatt i mot hos F.P. Journe i Paris. Hadde selv et veldig hyggelig besøk i fjor sommer.
Synes chronométre souverain i rødt gull er hakket penere enn den i platina. Kombinasjonen med skiven og det røde gullet er bare så lekkert. Du vet at den finnes på lenke óg @thomask
Vis vedlegg 4291 Vis vedlegg 4292