Jeg må slutte å spørre... For noen mnd siden ble jeg sittende sammen med en kar på flyet hjem fra CPH. Jeg la merke til at han hadde en PAM på armen, men var ikke i stand til å se hvilken modell det var. Selv bar jeg stolt min 321. Det var første gang jeg så en annen med PAM, så i beste sonen ånd spurte jeg hvilken modell han hadde. Jeg fikk nå i det minste et ærlig svar på direkten: "Åå, neei, det er en fake". Så snudde han seg halvt mot vinduet, og vi utvekslet ikke så mye som blikk etter det...
Så i dag morges, i drosjen som jeg delte med en annen passasjer, på vei ut til flyplassen, spottet jeg en PAM igjen. Glemt var situasjonen fra tidligere. Og, igjen, så klarte jeg ikke helt å se hvilken modell det var. Så, igjen, i beste sonen ånd, så spurte jeg hvilken modell han hadde. Å ja da. Du har gjettet riktig. Jeg fikk samme svar: "Åå, neei, det er en fake". Men denne gang la vedkommende til at "den ser jo helt lik ut og den går jo nøyaktig også, så kvaliteten virker å være god". Denne gangen var jeg ikke fullt så høflig som sist, da jeg ikke sa noen ting, så i dag sa jeg bare et tydelig "huff da..." og snipp snapp snute, så var den drosjeturen ute...
Fins det så "bra" fake panerai der ute at man ikke kan se det uten å gå i dybden? Har jo forstått at fake rolexer kan være vanskelig å skille men er Panerai hipt nok for mannen i gata til at det lages gode fakes? (ikke ment som trolling på Pam Må være rimelig kjedelig å bli bustet med en fake klokke men disse du snakker om virker ikke å bry seg nevneverdig!
Fins det så "bra" fake panerai der ute at man ikke kan se det uten å gå i dybden? Har jo forstått at fake rolexer kan være vanskelig å skille men er Panerai hipt nok for mannen i gata til at det lages gode fakes? (ikke ment som trolling på Pam Må være rimelig kjedelig å bli bustet med en fake klokke men disse du snakker om virker ikke å bry seg nevneverdig!
"Huffda!" var jo litt innertier da. Sagt på litt halvsympatisk måte håper jeg?
Fantastisk bra kommentar, "Huff da.." er herved lagret..
Kanskje prøve å unngå å linke for mye til sketchy sider?
Dette synes jeg er helt greit, det er opplysning som virkelig trengs! Jeg var ofte innom disse formuene før for å oppdatere meg på hva som var nytt for å unngå å havne i "fella", er somregel inne og sjekker når jeg skal handle meg noe jeg er litt usikker på for å sammenligne. Det blir nesten som ett fake oppslagsverk