Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Samlingen din er jo fin som få, @TomB :)
Nå har jeg jo tidligere hatt en 5001, med blå timeindikatorer. Når jeg ser bilder av din portuguese med gullindikatorer kjenner jeg det langt ned i flippefoten. Vakkert.
 
Redigert av en moderator:
I helsike for en stor samling du har, @kasmir.
Skjønner ikke at du solgte daytonaen, men det kommer vel inn noe nytt. I mellomtiden har du jo 12 andre ur å kose deg med :)
 
Redigert av en moderator:
I helsike for en stor samling du har, @kasmir.
Skjønner ikke at du solgte daytonaen, men det kommer vel inn noe nytt. I mellomtiden har du jo 12 andre ur å kose deg med :)

Daytona har jeg nå prøvd i både svart og hvitt. Må bare innse at så fort ærefrykten for den myteomspunnede Daytonaen har lagt seg, så fremstår den som noe kjedelig og en anelse for liten. Ganske vanskelig å lese av tiden, selv om den hvite varianten er noe bedre. Samt at det er veldig upraktisk med skrupushers når man faktisk vil bruke chronoen.
Når min første Speedmaster kom inn var dens dager talte :D
 
Redigert av en moderator:
Oppdatert.
6ED39150-5FCB-4863-BDE2-70B372F4BBD5-4793-0000023ADE26D645_zpsd2db8d43.jpg

Tre favoritter dette! Fin samling @Nillo87
 
Redigert av en moderator:
Daytona har jeg nå prøvd i både svart og hvitt. Må bare innse at så fort ærefrykten for den myteomspunnede Daytonaen har lagt seg, så fremstår den som noe kjedelig og en anelse for liten. Ganske vanskelig å lese av tiden, selv om den hvite varianten er noe bedre. Samt at det er veldig upraktisk med skrupushers når man faktisk vil bruke chronoen.
Når min første Speedmaster kom inn var dens dager talte :D

Tja...jeg ser poenget ditt. Jeg har jo hatt noen daytonas selv, og mitt ankepunkt er nok først og fremst den blankpolerte bezelen. Med 116515 har man jo fått en keramisk bezel. Vi får se om jeg ikke ryker på en smell med tid og stunder.

Her er et par bilder av den daytonaen jeg likte best :)





Flott med pandadial.
 
Redigert:
Det der var én stykk syk samling @KarlFr :eek:

Håper virkelig du ta deg tid til å lage en galleritråd med presentasjon av urene dine!

Vi trenger virkelig å se mer til disse!
 
Redigert av en moderator:
Det der var én stykk syk samling @KarlFr :eek:

Håper virkelig du ta deg tid til å lage en galleritråd med presentasjon av urene dine!

Vi trenger virkelig å se mer til disse!


Takker:D en 6239 Daytona ifra 1966, 1655 Explorer Mk4 ifra 1979, 1680 "Meters first" Mk2 Red sub ifra 1969, alle helt original inkl lenker, beklagligvis lite i rotasjon, mest blitt safe-queens siste åren. Egentlig en "one-watch-guy" så nye beatern er Panerai 311, nydelig.

IMG_9520_zps1001f530.jpg


c27999c2.jpg


IMG_9411_zpsd5021d40.jpg


IMG_9480_zps5a43f84e.jpg
 
Redigert av en moderator:
Takker:D en 6239 Daytona ifra 1966, 1655 Explorer Mk4 ifra 1979, 1680 "Meters first" Mk2 Red sub ifra 1969, alle helt original inkl lenker, beklagligvis lite i rotasjon, mest blitt safe-queens siste åren. Egentlig en "one-watch-guy" så nye beatern er Panerai 311, nydelig.

IMG_9520_zps1001f530.jpg


c27999c2.jpg


IMG_9411_zpsd5021d40.jpg


IMG_9480_zps5a43f84e.jpg

Ser at det ikke er lenge til vi skal ha GTG igjen i Ålesund @KarlFr

Du har å stille opp..... :)
 
Redigert av en moderator: