Min boks
Dette er da min boks, har vært endel andre klokker innom før disse satt igjen. Er relativt fornøyd, men ligger en Panerai i horisonten.
Seikoen er en jobb beater, og fungerer utmerket som det. Nydelig og behagelig på en Hirch lærreim.
Certinaen var min første automat, syns dette er mye klokke får pengene selv med ETA 2824-2 urverk. Men er jo egentlig ikke noe feil i seg selv, arbeidshest som gjør jobben det.
Omegaen er fra 53, med cal. 266 og ref. nr. 2750-4. Litt usikker på om det er en redail, ser litt for fin ut til å være 53 modell kanskje?
En vintage certina fra ca. 62. Nyoverhalt og renset hos protid sandvika. Meget bra jobb og bra service. Tok ca. 3 uker, som man antagelig må regne med. Blir forresten en julegave til gamlefar.
Så er det den siste klokken som har kommet inn. Min andre rolex, første var en air king, 16610 kjøpt av goodguy på forumet her. Er ikke så mye å si om denne...En sub med litt sjel (les: sjønnhetsflekker)
Har også en Orient Worldtimer som deles med et medlem her, han kan rope ut hvis han føler for det
Har også denne etter Farfar, ingen info og vet heller ingenting. Gikk hele 70 min i timen før, men har nå stoppet. Mulig en balanse som sitter? Har ingen tro på at det er noen verdi i denne, men gøy å ha noe fra familie uansett. Er fortsatt bra lume i visere!