Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Den til venstre er en Girard Perregaux og den til høyre er en Stowa 1938 (men hadde gjerne sett at det var dine forslag i stedet :) ). Det sitter nok veldig langt inne å selge IWCen desverre. Alt i alt begynner det å bli mange keepers i boksen og jeg har ambisjoner om å ikke øke antallet så da blir det forhåpentlivis et økonomisk fornuftig år :)

Dårlig gjettet av meg.. men uansett flotte klokker det også! :) @mushkin

Har full forståelse for at IWC'n er en keeper. Jeg får greie meg med min 3717 i stål så lenge! :D
 
Redigert av en moderator:
Liten klase av mine ur.

56350AA5-C482-4903-8332-7685E55B1A0F-2505-000002913A2B2B98_zps58ac347e.jpg
[/IMG]
 
Flott klase :)

Har du oversikt over hvor mange klokkebilder du har tatt på det fatet? :p
 
Flott klase :)

Har du oversikt over hvor mange klokkebilder du har tatt på det fatet? :p
Altfor mange ganger @Mathfjeld :)......Er jo blitt mitt favoritt bakteppe dette vettu :mrgreen:
Fin arbeidshøyde,samt god kontroll på lys og tre etg meg sølvplett gjør susen. Men ser nå kanskje at jeg må fornye meg noe etter 3 år med samme 'arena'.....
 
Redigert av en moderator:
@Bluebear.....ehem det er en ledig plass i boksen, tenkte jeg bare skulle si fra hvis du ikke har lagt merke til dette:D
En nydelig samling!!
 
Redigert av en moderator:
Rå samling @Bluebear !!!
Tør jeg foreslå Stowa ut og IWC BP og en Pam inn? Da er boksen full :)
 
Redigert av en moderator:
Har boks, men der er det plass til åtte. Samtidig er antallet klokker i mitt eie blitt slanket. Status som følger:



Edit: jeg er ingen fotograf, greit nok, men skjønner ikke hvorfor bildet blir så uskarpt når det egentlig ikke er det.
 
Har boks, men der er det plass til åtte. Samtidig er antallet klokker i mitt eie blitt slanket. Status som følger:



Edit: jeg er ingen fotograf, greit nok, men skjønner ikke hvorfor bildet blir så uskarpt når det egentlig ikke er det.

Rå samling @sjuli_123 :D
 
Redigert av en moderator: