Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Et elendig familiebilde

I anledning ny boks fra Rainer, hadde jeg lyst til å ta et lite familiefoto. Det ble skikkelig dårlig, men jeg kommer tilbake sterkere i galleriet når jeg har fått meg et nytt kamera og har litt tid til overs.

samling.jpg

Lekkert Santos! Rett og slett lekkert!

Nå vet jeg hvordan boksen som står nede i skapet mitt ser ut når den er fylt til randen av kvalitet. Jeg har noe å strekke meg etter nå. ;)

Mye flotte zeniths, Santos! Hadde vært stas med noen flere (og klarere.. ;)) bilder av samlingen din :)
Mener å huske du kjøpte en klassiker i el primero 1969, men klarer ikke å spotte den - annet enn på coveret på zenithboken.
Ellers liker jeg de rene linjene - og rødgullet - på din new vintage 1955! Også var det striking 10 da.. yummi :p

Samlingen!

Vel, min samling er ikke heelt på samme nivå som Santos sin..men det er i alle fall en samling! :D

Min kjære samling består av en vintage Ebel fra 1950 ish, en vintage Seiko fra midten av 80-tallet, en Seiko SKX031 og en Seiko SKX007 på Nato :) De to første har jeg fått av min farfar.

Beklager dårlig bilde, men her er "familien."

Flott familie det der. To av verdens mest legendariske kronografer og verdens mest kjente dykker. Og flott boks. ;)

Ellers har jeg dårlig samvittighet over at jeg ikke har fått tatt noe nytt familiebilde i det siste, men planen er å skaffe meg et nytt kamera til sommerferien, så det blir nok en råd snart.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Savner en Daytona, med sort skive, maken til din Sjuli:)

Ellers bør du ha dårlig samvittighet Santos:) Gleder meg til du får tatt noen gode bilder og presentert urene dine!

Har endelig fått meg en skikkelig klokkeboks etter en handel med et hyggelig forum medlem. Boksen er fra Rainer og er av meget god kvalitet til en kjempepris! Min beskjedne samling består litt av ventepølser og noen beaters som får gjennomgå! Har ikke hatt mer enn én til to klokker tidligere, men nå har jeg idet minste litt og velge i :) Alt fra dress til strandliv. Et par kjappe bilder:

6c7b81d6.jpg

7cd8e687.jpg

550d48ae.jpg

Hva er dette for noe, Minuteman? Trodde du skulle ha den selv :p

Måtte få meg en winder og i et anfall av ubetenksomhet solgte jeg den til et medlem i ytterste nød. Angret selvsagt allerede før den var pakket inn. Har du flere bokser for salg? :D

Slenger inn et par bilder av winderboksen min sammen med en liten del av alt rælet som slenger rundt oppe i Klokkebua mi.

035-1.jpg

033.jpg

028-3.jpg