Favoritt TV-Serier... Topp 3

Det er kanskje på tide å nevne Band Of Brothers igjen? Hadde som tradisjon å se den i jula, men uteblitt de siste årene. Begynner igjen nå snart tenker jeg.

En av mine absolutte favorittserier. Har sett den en del ganger, og den er like bra hver eneste gang. Ellers synes jeg den nye sesongen Sherlock er veldig bra. Fantastiske manus, bra skuespill og bra regi.
 
Ellers synes jeg den nye sesongen Sherlock er veldig bra. Fantastiske manus, bra skuespill og bra regi.
Hadde en kveld med alenetid (les: quality time) og gikk for S01 med Sherlock (2010) - 3x1.5h
Riktig så artig serie, er en sucker for det mest av, rundt og med Sherlock og dette var absolutt en morsom vri på varemerket.
 
Hadde en kveld med alenetid (les: quality time) og gikk for S01 med Sherlock (2010) - 3x1.5h
Riktig så artig serie, er en sucker for det mest av, rundt og med Sherlock og dette var absolutt en morsom vri på varemerket.

S02 og 03 var knallgode med.
Ifølge IMDB så er det tanker om en sesong fire .... 2016 en gang :)
 
Game of Thrones er ukens høydepunkt
Har sett første episodene av Crossbones, anbefaler å se Black Sails hvis du liker pirater;)
24
Og så skal jeg ta for meg alle ni? sesongene av The Office om noen uker:eek:
 
Ikke noen super serie akkurat (bortsett fra at Liev Schreiber alltid er konge), men i sesong 2 så kommer det fram at Ray Donovan, i serien med samme navn, er glad i klokker med en klokkeboks med 8 godsaker.
 
Ser på nå: Manhattan (potensiale), Power (kan gå begge veier), The Last Ship (god underholdning pt, ebber nok ut i ingenting..),
Skal se: the Last Lottery
 
1.Breaking Bad
2.Curb your enthusiasm (Slapp av Larry på NRK:))
3.Firefly

Noen runner ups: Sopranos, Game of thrones, Twin peaks, Six feet under og Person of interest.
 
Redigert:
Nylig sett: True Detective, Game of Thrones, Penny Dreadful & House of Cards
Ser nå: Hell on Wheels

Fornøyd med samtlige.
 
Nylig sett: True Detective, Game of Thrones, Penny Dreadful & House of Cards
Ser nå: Hell on Wheels

Fornøyd med samtlige.

Penny Dreadful var en positiv overraskelse for meg, til tross for at Ashton Kutcher aldri har vært en særlig god skuespiller. Ser frem til sesong to.
 
Ser på nå:
- Power - Synes det er utrolig bra so far, nystartet serie
- Suits - Nyeste sesongen som holder på, alltid like spennende
- Breakout Kings - White Collar møter Prison Break?

Venter på ny sesong:
- Two and a half men - Bedre før, men enkel humor som jeg ser en episode nå og da av
- Big bang theory - Ikke det beste, men god underholdning
- White Collar - Heeelt fantastisk bra, alle burde se på dette
- Franklin & Bash - Suits møter Entourage, humoristisk juristikk

Sett ferdig:
- Gossip Girl - Kanskje ikke en serie for gutter, men spennende, og mye bra mote for de som interesserer seg for slikt
- Entourage - Magisk bra serie
- Friends - Tidenes beste humorserie etter min smak, treffer min humor

Nå og da (Når jeg først setter meg ned og ser på TV):
- Criminal Minds - Får med meg en del episoder her og der, kveldsunderholdning
- The Mentalist - Spennende når jeg ender opp med en episode her
- House - Elsker typen
- Scrubs - Når det går på TV

Vurderer å begynne å se:
- Game of Thrones - Alle sier det er så bra, jeg er lite keen å bli hekta på så lange episoder nå...
- Breaking Bad - Skal begynne når jeg ikke har noen andre serier å følge med på


Veldig klar over at dette ble laaangt, men er du usikker på hva du vil se på kan du finne mye bra her. Alle seriene anbefaler jeg på det sterkeste!
 
Redigert:
Efter anbefalling tidligere i tråden så lastet jeg hjem noen episoder av Black Sails igår,
svært lovende serie efter første tre episoder - får litt Game of Thrones med sjørøvere-feel over den

(da tenker jeg på sentrale komponenter som: blod, drap, seks, nakne piker, spill og dobbeltspill)
 
  • Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
Har begynt å se på "Rush" og "Satisfaction" - veldig lovende.

Ellers leser jeg i mediene at Big Brother har begynt igjen (?), så jeg blir vel særs opptatt med det fremover.