Sjekk ut The Honourable Woman fra BBC. Flott spion/midtøsten thriller i 8 deler med Maggie Gyllenhaal i hovedrollen. Finnes på HBO Nordic tror jeg.
Akkurat pløyd gjennom Fargo. Episk fet serie med beksvart humor og fantastisk skuespill..Billy Bob Thornton er rå, så også Martin Freeman. Må sees!
Vet Revolution blitt diskutert her, var det du @Dr. Fiddy ? @cosmo_dud ? som sett?
Digget den mellom S01E03-S01E15 ish men syns den mistet litt på slutten og, syns jeg, antiklimaks siste episoden.
Noen som sett S02 og anbefaler den? (viste ikke den fantes når jeg såg S01 men ser nå at den rett over får høyere score på imdb)
According to series creator Noah Hawley, the second season's story will revolve around an incident that occurred in 1979 in Sioux Falls, South Dakota, which was often mentioned during the first season, and will feature a young Lou Solverson and Molly's mother.[5]
Jeg ble så støtt av selve konseptet, ta-en-i-utgangspunktet-perfekt-film-og-lag-en-serie-av-den, så jeg har nektet å se et sekund av det... Har du sett Coenbrødrenes original og våger likevel å forsvare serien, @adamskater?Såg første sesong Fargo og digget den, ser det ble lovet en S02 i år
Jeg ble så støtt av selve konseptet, ta-en-i-utgangspunktet-perfekt-film-og-lag-en-serie-av-den, så jeg har nektet å se et sekund av det... Har du sett Coenbrødrenes original og våger likevel å forsvare serien, @adamskater?