Favoritt TV-Serier... Topp 3

2) Oppdrag Sognefjorden NRK1.
Støtter denne. Satt faktisk med en liiiten tåre i øyekroken når Karina Hollekim satte utfor i dag. Har tidligere sett dokumentaren om veien tilbake etter ulykken og pågangsmotet hennes står det virkelig respekt av.
Ellers;
Band of brothers
Sopranos

1.Breaking bad
2.Game of Thrones
3.1.Walking dead
3.2.FlashForward

Game of Thrones har nettopp startet, anbefales :)

Ser også på Game of Thrones og The Walking Dead om dagen. Dvs jeg har sett én episode av GoT, og den satt! Jeg har lest tegneserien The Walking Dead en god stund, og serien gjorde ikke skamme på originalen. Meget bra, om man har sans for genren.

Kan anbefale Rubicon :)

rubicon-tv-show.jpg

Top Gear, selvfølgelig :)

Firefly...uff, så synd at det ble med den ene sesongen. Fantastisk bra serie!

Må si at jeg var blant de som likte Star Trek - Enterprise også, til tross for en av de aller minst karismatiske stjerneskip-kapteinene i ST-universet..hehe. Liker hvordan teknologien fremdeles er litt infantil - ingen kraftige våpen, treige skip ("bare" warp 4-5 ;) ), ingen skjold, og skikkelig uvitende jordboere som farer rundt i rommet og roter seg opp i mye rart - Dette var jo lenge før The Federation og Prime Directive osv..

Big Bang Theory. Hysterisk morsomt, og litt skummelt når man skjønner hvor stor nerd man er selv når man ler av ting som dama ikke fatter der hun sitter i sofaen ved siden av og ser dumt på deg :D

Band of Brothers - ingen over, ingen ved siden.

Generation Kill og The Pacific - hakket under BoB, men fremdeles utrolig bra!

Pushing Daisies - Absurd og festlig serie som altfor få vet om

Little Britain...hahaaaa! :D

Flying Wild Alaska - en serie om bushpiloter i Alaska. Utrolig interessant, om enn litt overdreven fortellerstemme, i "Ice Road Truckers"-stil.

Av serier som går nå er disse på topp 3 for meg:

1. Game of Thrones.
2. The walking dead.
3. The Mentalist.

Hederlig omtale (serier jeg følger med på) :) :
The Office (US)
30 Rock
Eastbound and Down.
Bored To Death.
Sherlock (moderne Sherlock Holmes fra BBC)

Har også fått sansen for Game of Thrones. Ellers er jeg nettopp ferdig med siste episode av Sopranons. Har sikkert brukt 3 år på å se hele serien, men den satt godt! Vet ikke helt hva jeg synes om slutten enda, men jeg får tenke litt mer over den i morgen :)

Unboxing, TV-favoritt

Kjøpt på Finn og kom i posten i dag:

003-8.jpg

Ahhh, MAD MEN sesong 1-3:

004-5.jpg

Tidsriktig klokke hører med:

009-1.jpg

Til kvelds blir det nok et par episoder og et par glass med no' godt i... :cool:

Noen favoritter:

Sons of Anarchy
True blood
The wire
Klovn
Game of thrones
The Walking Dead
Broen

Jeg har ikke hatt tid til å se så mye serier, men må i løpet av sommeren få sett "boardwalk empire". Det meste av HBO er jo av god kvalitet;) "Mad man" og "The Sopranos" er to serier jeg i flere år har hatt planer om å få sett, men som aldri har blitt gjort, så skal prøve å få sett de i sommer.

Den siste serien jeg så var "Sons of Anarchy", som jeg likte meget godt!
Noen som har anbefalinger til andre bad ass serier som jeg kan se?
:grin:

Oh, hell yes!
[video=youtube;s-B8RjzOwG8]http://www.youtube.com/watch?v=s-B8RjzOwG8[/video]

og bare 13 dager til siste sessong av Entourage :D

[video=youtube;gu6_eIlbZu4]http://www.youtube.com/watch?v=gu6_eIlbZu4[/video]

Oh, hell yes!
[video=youtube;s-B8RjzOwG8]http://www.youtube.com/watch?v=s-B8RjzOwG8[/video]

og bare 13 dager til siste sessong av Entourage :D

[video=youtube;gu6_eIlbZu4]http://www.youtube.com/watch?v=gu6_eIlbZu4[/video]

Konge. Herlig at jeg i tillegg akkurat har oppdaget sons of anarchy.

Sesongavslutningen på sesong 3 av SoA er den desidert beste episoden jeg har sett av noen serie, uavhengig av sjanger :D

Dere som ikke har sett den enda har virkelig noe å glede dere til!

Det er hardt med sommer uten favorittseriene. Det blir for det meste å gå gjennom backloggen av filmer (dvs de med laurbærkranser i starten)

Når sommeren engang er over blir det:

1. House
2. Big Bang Theory
3. Fringe
4. Dexter

Men sjekket ut Auction Kings i går på Discovery - herlig tidtrøyte

Mange bra serier, men foretrekker serier som ikke har avsluttende episoder.

Sons of Anarchy
Breaking Bad
Dexter

Ellers gleder jeg meg til Broadwalk Empire. Håper den snart blir tilgjengelig i iTunes.