Favoritt TV-Serier... Topp 3

I det siste har jeg sett noen onkel Sam serier: "Blue Bloods" sesong 1, "The Chicago Code" sesong 1, "Flashpoint" sesong 1-4.

Alle tre seriene er helt ok underholdning, men synes Blue Bloods var best. Gleder meg til sesong 7 av "Entourage" og sesong 5 av "Dexter" :D
 
Har blitt mye serietitting denne sommeren. Nå har jeg sett det som er kommet ut av:

Entourage
Braking Bad
The Wire
Sons of Anarchy

Selvfølgelig sett hele Sopranos og The Wire.

Da blir det nok en tur ned på platekompaniet i dag og kjøpe The shield.
 
Californication
Mad Men
Generation Kill
(The wire)
(Entourage)
(Dexter)
(Sopranos)
 
Kan anbefale 'Suits' :D

Enig, utspekulerte "drittsekker" er god underholdning. Flotte damer er det også.

En annen jeg ble hekta på - The Glades. Irriterende flott dame som er "luremus" til kjekkasen. Standard politishow med god og lun humor. Ingen Oscars men OK for sene kveldstimer.
 
Tips til serier innenfor den mer dresskledde delen av verden? Mad Men liker jeg godt. Noen andre tips?
 
Suits er bra ja! Egentlig ser jeg ikke på så nye serier. Trenger minst 2-3 sesonger for å få ro i sjelen og vite at jeg har i det minste to netter foran meg :)
 
Er i gang med s4 av Breaking Bad. Veldig stor variasjon i kvaliteten på episodene, men hele tiden langt over snittet. Gleder meg som en unge til episode 8, tror den er rett rundt hjørnet.
 
Enig, Breaking Bad er en av mine favoritter. Episoden sendes i usa i dag forresten, så den er vell titteklar imorgen en gang :)

Er i gang med s4 av Breaking Bad. Veldig stor variasjon i kvaliteten på episodene, men hele tiden langt over snittet. Gleder meg som en unge til episode 8, tror den er rett rundt hjørnet.