Nå er heldigvis sesong 7 av Entourage innkjøpt. Konge.
Er så konge det Så halve i går og skal prøve å få sett ferdig før ferietur på fredag!
Nå er heldigvis sesong 7 av Entourage innkjøpt. Konge.
The Wire er bra greier. Er ikke sikker på hvor mange sesonger det er nå (gidder ikke sjekke imdb i skrivende stund). Har sett de fire første iallefall. Ikke det beste jeg har sett, men det er absolutt verdt å få med seg
Entourage er vanvittig bra underholdning! Hehe, måtte dobbelsjekke Sasha etter siste sesong. Ble jo nysjerrig! Ari Gold må være den kuleste karakteren på tv noensinne!
Skulle gjerne visst om en serie som er litt mer seriøs, og som ikke har avsluttende episoder.
Ari Gold må være den kuleste karakteren på tv noensinne!
Akkurat fått tak i fire sesonger QI fra BBC. QI, eller Quite Interesting, er et herlig program der programleder Stephen Fry quizzer deltagerne, som inkluderer Hugh Laurie og Bill Bailey mfl., om HELT umulige ting, og formålet er å komme opp med morsomst mulig forklaring, der man gjerne får poeng for å være original og morsom, men ikke nødvendigvis ha rett. Festlig program
Akkurat fått tak i fire sesonger QI fra BBC. QI, eller Quite Interesting, er et herlig program der programleder Stephen Fry quizzer deltagerne, som inkluderer Hugh Laurie og Bill Bailey mfl., om HELT umulige ting, og formålet er å komme opp med morsomst mulig forklaring, der man gjerne får poeng for å være original og morsom, men ikke nødvendigvis ha rett. Festlig program
e vel uten rem, denne og så e eg, men 1 jenna jameson med bh å underbukse,, 2 jenna jameson uten bh,, etcetera
Første gang jeg så dette tenkte jeg "what the f¤#& er dette for noe", men etter at jeg forsto konseptet må jeg innrømme at dette har blitt en av mine favoritter!
Egentlig samme opplevelse jeg hadde med Panerai! Første gang jeg så en lurte jeg på hva i all verden som var galt med eieren, mens nå står den veldig tett opptil toppen av ønskelisten min...
Irriterende at Boardwalk Empire ikke finnes i iTunes. Har bevisst ungått å se noe som helst på tv fordi maraton av en gylden serie er hellig.
Noen som vet når vi kan forvente å se den på blue ray/dvd?
Lastet ned den nye PAN AM serien her om dagen. Drit dårlig serie spør du meg, men alle pilotene ser ut til å ha Rolex GMT Master.