Favoritt TV-Serier... Topp 3

The Wire er bra greier. Er ikke sikker på hvor mange sesonger det er nå (gidder ikke sjekke imdb i skrivende stund). Har sett de fire første iallefall. Ikke det beste jeg har sett, men det er absolutt verdt å få med seg :)

Entourage er vanvittig bra underholdning! Hehe, måtte dobbelsjekke Sasha etter siste sesong. Ble jo nysjerrig! Ari Gold må være den kuleste karakteren på tv noensinne! :p

Suits må dere se.

I tillegg har jeg oppdaget lavbudsjetts-serien Kenny vs. Spenny. Jeg holder på å le meg ihjel!

Men den passer nok ikke for alle ;)

The Wire er bra greier. Er ikke sikker på hvor mange sesonger det er nå (gidder ikke sjekke imdb i skrivende stund). Har sett de fire første iallefall. Ikke det beste jeg har sett, men det er absolutt verdt å få med seg :)

Entourage er vanvittig bra underholdning! Hehe, måtte dobbelsjekke Sasha etter siste sesong. Ble jo nysjerrig! Ari Gold må være den kuleste karakteren på tv noensinne! :p

Det er 5 sesonger, så da er det bare å få sett den:) Mange bra damer i serien, og noen av de MÅ sjekkes ut ja.. Hehe! Og jeg er så enig, Ari er helt sjef:)

Skulle gjerne visst om en serie som er litt mer seriøs, og som ikke har avsluttende episoder.

BBCs Lip Service.

Sesong 1 er ute på DVD, sesong 2 er ikke sendt enda. Standard britisk med 6 episoder.

Handlingen er blant lesbiske jenter i Glasgow. :D:D:D

Ari Gold må være den kuleste karakteren på tv noensinne! :p

Profilbildet mitt gir kanskje et hint om at jeg er enig.

Får også sykt lyst til å suit up og sette kursen for jobbing i utlandet når jeg ser på serien, inntil jeg kommer på at jeg nå har kone og to barn.

Akkurat fått tak i fire sesonger QI fra BBC. QI, eller Quite Interesting, er et herlig program der programleder Stephen Fry quizzer deltagerne, som inkluderer Hugh Laurie og Bill Bailey mfl., om HELT umulige ting, og formålet er å komme opp med morsomst mulig forklaring, der man gjerne får poeng for å være original og morsom, men ikke nødvendigvis ha rett. Festlig program :D

Akkurat fått tak i fire sesonger QI fra BBC. QI, eller Quite Interesting, er et herlig program der programleder Stephen Fry quizzer deltagerne, som inkluderer Hugh Laurie og Bill Bailey mfl., om HELT umulige ting, og formålet er å komme opp med morsomst mulig forklaring, der man gjerne får poeng for å være original og morsom, men ikke nødvendigvis ha rett. Festlig program :D

Heilt enig. Ein av mine favoritter. Anbefales :p

Første gang jeg så dette tenkte jeg "what the f¤#& er dette for noe", men etter at jeg forsto konseptet må jeg innrømme at dette har blitt en av mine favoritter!

Egentlig samme opplevelse jeg hadde med Panerai! Første gang jeg så en lurte jeg på hva i all verden som var galt med eieren, mens nå står den veldig tett opptil toppen av ønskelisten min...

Lastet ned den nye PAN AM serien her om dagen. Drit dårlig serie spør du meg, men alle pilotene ser ut til å ha Rolex GMT Master.

Mye bra på "tv" for tiden, sesong 4 av breaking bad er jo akkurat blitt ferdig, bra sesongslutt!
Dexter & Game of Thrones seiler nok opp som favoritter, resten er vanskelig. la med en liste hvis noen trenger forslag... ;)

American Dad
Band of Brothers
Battlestar Galactica
Boardwalk Empire
Breaking Bad
Californication
Caprica
Community
Dexter
Entourage
Family Guy
Firefly (inkl Serenity)
Game of Thrones
Generation Kill
Homeland
How i met your mother
Nitro Circus
Secret Diary of a Call Girl
South Park
Stargate Universe
Suits
The Big Bang Theory
The Cleveland Show
Top Gear UK only
The Pacific
Viva la Bam

Første gang jeg så dette tenkte jeg "what the f¤#& er dette for noe", men etter at jeg forsto konseptet må jeg innrømme at dette har blitt en av mine favoritter!

Egentlig samme opplevelse jeg hadde med Panerai! Første gang jeg så en lurte jeg på hva i all verden som var galt med eieren, mens nå står den veldig tett opptil toppen av ønskelisten min...

Takk for tipset her. Storkoser meg med de gamle sesongene av QI nå. Herlig program med mye kofferthumor.

Er også glad for at Fringe har begynt igjen. Den første episoden i serien står fremdeles som en av de heftigste seriestartene jeg kan huske.

Irriterende at Boardwalk Empire ikke finnes i iTunes. Har bevisst ungått å se noe som helst på tv fordi maraton av en gylden serie er hellig.

Noen som vet når vi kan forvente å se den på blue ray/dvd?

Irriterende at Boardwalk Empire ikke finnes i iTunes. Har bevisst ungått å se noe som helst på tv fordi maraton av en gylden serie er hellig.

Noen som vet når vi kan forvente å se den på blue ray/dvd?

Januar 2012 sies det.
Venter også på denne.:)
Har sett noen episoder på tv, og det var virkelig bra saker.

Lastet ned den nye PAN AM serien her om dagen. Drit dårlig serie spør du meg, men alle pilotene ser ut til å ha Rolex GMT Master.

Jeg tror jeg liker denne serien fordi jeg er pilot selv og helt ekstremt flyinteressert, men jeg syns klokkeflashingen ble litt drøy, da de har gjort kapteinen venstrehendt kun så de kunne filme et klokkeshot idet han legger høyrehånden på throttlene under takeoff..hehe.

Hadde jeg ikke vært så flyinteressert hadde denne serien vært ganske middelmådig :)

The Playboy Club har potensiale.. Serien utspiller seg fra den tiden Heff var ung og The Playboy Club var det hotteste av det hotte i byn!

Mye bra smak ute og går her :)
Mine favoritter av serier som fortsatt går (evt er mellom sesonger) er:
  • Game of Thrones (Bøkene anbefales på det sterkeste hvis man liker serien!)
  • True Blood
  • Dexter
Honourable mentions: Burn Notice, Boardwalk Empire, Big Bang Theory.

Av gamle, for tidlig avsluttede, favoritter seiler nok Twin Peaks, Firefly og Jericho opp som topp 3.
Venter fortsatt på innvilgning av søknad om utvidet døgn, slik at jeg får tid til å se The Wire, og Sopranos :p