Favoritt TV-Serier... Topp 3

Nettopp ferdig med sesong 1 av "House of Cards".... Faen jeg gleder meg til sesong 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Nettopp ferdig med sesong 1 av "House of Cards".... Faen jeg gleder meg til sesong 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ligger i kø her, gleder meg til den men så begynner Touch igjen.

I morgen er det "gjemmekontor" og tilfeldigvis går Suits og TBBT i USA i kveld... :eek:
 
House of cards troner over alt om dagen. Fantastisk bra. Kevin «IWC» Spacey leverer alltid.
 
Av det jeg har sett er nok 1. plassen klar
The Sopranos


Under der er det ganske tett. Supernatural var ett klart valg inntil etter sesong 5, som ble en massiv nedtur i 2 sesonger +, inntil nylig, nå har det virkelig tatt seg opp. Samtidig er game of thrones klart sikret en plass på enhver liste. Desverre har det bare kommet 2 sesonger, så den har jaggu meg mye å leve opptil. Setter derfor Supernatural på 2 plass, siden den har bevist seg selv i årevis.
Supernatural


På tredjeplass velger jeg en som nylig er pensjonert nemlig Lost, mange syntes de siste sesongene skuffet, jeg elsket dem!
Lost

Om noen er sterkt uenig speak out. Har ikke sett The wire enda så kan ikke plassere den. Vurderte breaking bad på lista som er en veldig bra serie, men ikke helt der oppe. Kanskje likt med Lost.
 
1. Black Adder/Monthy Python
2. Game Of Thrones
3. Sons of Anarchy/Breaking Bad
4. Generation Kill/Band of Brothers

Som det går klart av min avatar så er Sopranos hevet over ALLE andre livsformer når det kommer til tv-verden. Tony Soprano for president 2016!
 
Noen som har sett The Americans?

Ja, anbefales sterkt. Er allerede etter 4 av 13 episoder fornyet til sesong 2.

Frk. Russel bærer hovedrollen som russisk spion i USA på 80-tallet bra. Og når hun i de første 5 minuttene la en honning-felle med munnen... :eek::eek::eek:
 
Sett tre episoder av "The Following". Absolutt verdt å få med seg :)


fffca92f-63c3-43b0-8dc4-bd3d671a2906.jpeg