Tvilen spredte seg naturligvis som ild i tørt gress da en av "ekspertene" (les klovn) på klokkeriet/rolexforum uttalte at Hamilton kunne likestilles med Invicta, her i går (eller var det dagen før?), men det ble altså likevel en Hamilton Khaki Field Mechanical med sort skive på meg.
Vanligvis ikke en NATO-mann, og er det nok ikke fremover heller, men synes likevel det tar seg godt ut på bilder. Planen er å skaffe meg en canvas-rem ala det
@heimert har vist på noen bilder i dagens den siste uken, ser sjukt bra ut emm (så del gjerne noen bilder av exploreren din med canvas her!). Kred for profilbilde btw, Norm er en av mine tenåringshelter!
Uansett. Innfrir Hamilton KFM, spør du kanskje. Ja, definitivt, er svaret.
Lett, lettlest, enkel og stilren. Tidligere bekymring om "skrift-/tegntung" skive var ubegrunnet, den fremstår ren og pen irl emm. Og er enig i kommentarer ovenfor om at bilder ikke yter den rettferdighet, selv om jeg synes den ser veldig bra ut på bilder uansett, da.
Klokken ligger perfekt og uforstyrrende på armen, akkurat slik en "field watch" skal, og det er noe ujålete og deilig med denne.
Det er også en fryd å få inn en klokke med manuelt opptrekk i beholdningen, ajajaj, det ga godfølelsen å trekke den opp for første gang i dag, og antakelig/forhåpentligvis fremover også!
Hvis jeg skal trekke frem noe negativt, så må det være fravær av skrukrone og wr på kun 50m, men det skal jeg kunne leve med - jeg er sjelden (les aldri) under 3m likevel.
Oppsummert er jeg strålende fornøyd, og gleder meg til å ta den med rundt omkring på diverse "fields"
På lekeplassen med mellomste på 4 på bildet ovenfor (uten at det fremgår på noen måte av bildet).