For en flott hund! Hvilket navn gir man et slikt prakteksemplar?
-V
-V
Et par fine ettermiddagstimer idag.
Flink bisk.
Et par fine ettermiddagstimer idag.
Flink bisk.
For en flott hund! Hvilket navn gir man et slikt prakteksemplar?
-V
Takk for det, @Vegard. Han er en ni år gammel engelsk pointer. Jeg overtok ham som unghund, og da het han allerede Nero. Han brukes til jakt hele høsten, trekk om vinteren og turkamerat resten av året. Foreløpig viser han ingen tegn til alderdomssvekkelse, bortsett fra at han kanskje trenger litt lenger tid til restituering etter intense dager, men for å ha en overlapp har jeg bestilt en valp som skal hentes om et par uker. Valpen er av de samme linjer som Nero, i håp om å få en like velfungerende hund igjen.
For Nero derimot har jeg kun hørt alternative navn som henspeiler til hans flatulensproblemer, så han er nok ganske lydig.
Når det gjelder navn på hunder så er jeg litt sjarmert av Fosser'n til Lars monsen. Hvis jeg skal ha hund (må jo det i løpet av livet) så skal jeg prate til den på samme joviale måte som monsen gjør i de gamle programmene
Valg av vinterpose.
Skal på tur i vinter, kansje allerede til helgen.
Trenger en sovepose til vinterbruk, og hadde egentlig sett meg ut; ajungilak Tyin 5-Season sovepose - XXL.no med en comfort temp på minus 20 gr.
Denne er nå utsolgt hos XXL, og spørsmålet er da... Blir denne Mammut Denali EXP 5-Season Lion - Soveposer - Soveposer / liggeunderlag - Utstyr - Produkter med sine -32 i komfort, for varm til normalt vinterbruk, eller er det slik at en vinterpose egentlig ikke kan bli for varm?
Setter stor pris på erfaringer, og gjerne tips om andre poser også under 2500.-
Det blir ren vinterbruk og jeg kjøper gjerne en lakenpose i tillegg om nødvendig.