Litt av en tur får man si! Sånn tent hypotetisk, ville løypen dere har syklet/gått her funket på cyclocross?
CX? Glem det. Ingen av stiene, bortsett fra den ned til Spålen hadde funket.
Cx kan du heller prøve i Østmarka hvor det kan fungere.
Litt av en tur får man si! Sånn tent hypotetisk, ville løypen dere har syklet/gått her funket på cyclocross?
@HopalongHva slags bukser er det du bruker på det bildet? Ser veldig komfortable ut
De var veldig fine @Hopalong, men du ser litt "up-tight" ut i dem.
Disse?
Det er en oljet bomullsvariant fra Filson . De er svært slitesterke, vindtette og holder vann ute lenger enn for eksempel Fjällrävens G1000-bukser. De puster ikke så godt, så de kan bli klamme ved høy aktivitet. Jeg bruker dem mest når jeg skal gå mye i einerbusker, kratt og høyt gress. Litt stive til å begynne med, men tilpasser seg kroppen med bruk. Vesten er tilsvarende, og den er genial - uslitelig, med lommer overalt og svær viltlomme som går rundt hele kroppen.
Meget flott bukse @Hopalong Det ser ut som den bare blir penere etter bruk. Nå jakter ikke jeg, men kunne tenkt meg en sånn til litt røffere turer. Kan du si noe om størrelsen, bestiller du samme som du ellers bruker? Noe annet jeg burde tenke på? Har du skinn nederst? Vedlikehold? Kurrant å kjøpe over nettet? Beklager masingen