Folding Clasp sitter feil på håndleddet?

Så bra! Del gjerne detaljer og pris på begge alternativene! :D

Ny oppdatering:

XS rem kan bestilles, koster 4 500,-

En C-spenne i rose gull koster 12 000,- + rem 4 500,- = 16 500,- :mrgreen:

Koster å være kar :rolleyes:

Edit: Jeg vil ikke vite hva folding claspen som sitter på klokken i dag koster i nypris, herre :)

Redigert:
Går du for denne løsningen da?

Jeg har ikke helt bestemt meg.

Jeg spurte nemlig om det var noen mulighet for å kunne få prøve den på før jeg kjøpte den,

Litt kjedelig og betale 4500,- for remmen og så utgjør den ikke store forskjellen likevel.
Tilbydde meg og betale for omskiftningsjobben + et eventuelt depositum men dette var ikke aktuelt.

Hvis den ble bestilt så var de usikre på om de fikk solgt den igjen, så da måtte jeg kjøpe den. Fair enough, men dog..

Sprek pris på en liten spenne :) Jeg tror som deg at den korte remmen komme til å gjøre nytta, problemet med AP er jo ikke foldespennen i seg selv, men at den kommer litt for skjevt på hånden.

Sprek pris på en liten spenne :) Jeg tror som deg at den korte remmen komme til å gjøre nytta, problemet med AP er jo ikke foldespennen i seg selv, men at den kommer litt for skjevt på hånden.

Helt enig med deg, så tror jeg går for denne løsningen isåfall..

Jeg har ikke helt bestemt meg.

Jeg spurte nemlig om det var noen mulighet for å kunne få prøve den på før jeg kjøpte den,

Litt kjedelig og betale 4500,- for remmen og så utgjør den ikke store forskjellen likevel.
Tilbydde meg og betale for omskiftningsjobben + et eventuelt depositum men dette var ikke aktuelt.

Hvis den ble bestilt så var de usikre på om de fikk solgt den igjen, så da måtte jeg kjøpe den. Fair enough, men dog..

Dom 1,5 cm gör mycket för komforten.

Men tänk på att hela remmen blir kortare. Jag har min på 2a eller 3e hålet med normal längd, och på näst sista med xs. Kl 6 sidan är lika lång på xs och normal.

Dom 1,5 cm gör mycket för komforten.

Men tänk på att hela remmen blir kortare. Jag har min på 2a eller 3e hålet med normal längd, och på näst sista med xs. Kl 6 sidan är lika lång på xs och normal.

Supert @Ceramic , da vet jeg det, tror dette blir eneste løsningen hvis den skal bli i samlingen...

Ellers lurer det jo alltid en Patek i det fjerne :rolleyes:

Redigert av en moderator: