For han som egentlig ville kjøpe Navitimer, hva gjør han?

Da synes jeg du vektlegger noen veldig få kommentarer voldsomt mye :p

Tror dessuten at til og med en del av de som lider Breitling-allergi gir godkjent-stempel til Navitimer. Som @UJU også sier i eksempelet dit; Navitimer er jo en klassiker.

Hehe, jo kanskje, men det føltes mye bedre å lese igjennom for eksempel Speedmaster tråden, hvor smaken var at alle elsket klokken. Når man leste igjennom Navitimer tråden, følte jeg det var som å lese folks meninger om Citroën. Noen liker det, men de fleste er mindre fan. Uten at jeg prøver å starte en ny debatt.

Hehe, jo kanskje, men det føltes mye bedre å lese igjennom for eksempel Speedmaster tråden, hvor smaken var at alle elsket klokken. Når man leste igjennom Navitimer tråden, følte jeg det var som å lese folks meninger om Citroën. Noen liker det, men de fleste er mindre fan. Uten at jeg prøver å starte en ny debatt.

99% av befolkningen legger ikke merke til klokka de uansett ;)

Dette er en Navitimer World og mitt første ordentlige ur. Glad for å ha det i samlingen, men må innrømme at den ikke brukes så ofte. Den er i største laget for meg. Når jeg bruker den er det derimot med stor glede, og uten dørvakt angst.

IMG_9894.JPG

Har lyst på Navitimer selv. Både den og en Zenith tricolor må innom boksen en gang i livet. Syns ikke den har stigmaet endel av de andre Breitling modellene har.

Altså liker du Citroën, så kjøper du Citroën, så enkelt er det. Sånn er Breitling også. De har et designuttrykk som er veldig unapologetic for å si det godt norsk. Enten elsker man eller hater man dem. De appelerer ikke til meg. Men jeg må likevel si om du elsker utseendet til Breitling er du uærlig mot deg selv om du prøver å slåss mot følesene dine.

Spør deg selv, vil du helst kline med hu spesielle nerdedama som du vet liker deg, eller hu bimboberta som halve klasse har klinet med før deg?

Spør deg selv, vil du helst kline med hu spesielle nerdedama som du vet liker deg, eller hu bimboberta som halve klasse har klinet med før deg?

Føler det ligger en veldig spennende historie bak dette meget spesifikke eksempelet.
Valgte du å kline med bimboberta, mot dine instinkter, under klassefesten i 8 klasse, og har angret siden? :D

1. Prøv alle klokkene i "topp-5-lista" di på lanken i virkelige liv, og se hvilken du får godfølelse av.
  2. Navitimer er vel den minst "breitlingete" av Breitling-klokkene, i design-utrykket. Det er jo en klassiker fra en annen tid.
  3. 99.999% av folk rundt deg driter i hva slags klokke du har, og tillegger deg derfor ingen egenskaper basert på hva logoen på klokka sier. :p

Egen godfølelse trumfer alt annet når du velger klokke!

• Liker
Reaksjoner: JD83 og sommerled
  1. Prøv alle klokkene i "topp-5-lista" di på lanken i virkelige liv, og se hvilken du får godfølelse av.
  2. Navitimer er vel den minst "breitlingete" av Breitling-klokkene, i design-utrykket. Det er jo en klassiker fra en annen tid.
  3. 99.999% av folk rundt deg driter i hva slags klokke du har, og tillegger deg derfor ingen egenskaper basert på hva logoen på klokka sier. :p

Egen godfølelse trumfer alt annet når du velger klokke!

Godt poeng!

Tar gjerne i mot tips til å fylle på lista over de fem mest moderne klokkene, har foreløpig navitimer, speedmaster og submariner.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: sommerled og RemiWM
Flotte klokker!

Da kan du jo eventuelt skaffe deg en navitimer 43mm?

Nja, var inne på tanken med siden jeg aldri vil selge Navitimer World'en min, så vil det medføre at den blir enda mindre brukt.

Det var mitt første ordentlige ur, og en gave fra kona (etter at jeg hadde siklet på den lenge), så det er en keeper.

Jeg kjenner 6 Breitlingeiere (1 navitimer), de er alle sammen veldig hyggelige og jordnære folk.

Jeg personlig syns navitimeren er den kuleste klokken i verden. Den er riktignok langt over mitt budsjett, så det er Sinn sin versjon som er shortlisted for mitt neste kjøp.

Lykke til med å finne ut av det. Jeg mener du byrde gå for Breitling hvis det er den liker. Hvem f* bryr seg om kred når man har en kul klokke...

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Var å så på begge klokkene i går. Flotte ur begge to! Forstod det som at service på Breitling blir litt dyrere da det kun er to som utfører service på dem i Norge. Skulle jeg gått for navitimer ville jeg hadde 43mm. Har noen eksperimentert med å dresse ned denne klokka? Hjelper perlon noe? Følte når jeg prøvde den med sort kalvereim, at jeg burde hatt en fin skjorte på.