- Medlem
- 18. feb. 2015
Ikke veldig fan av Breitling. Men Navitimer liker jeg. Har fått litt sansen for Transocean også. Både med mesh, skinn og nylon.
Ved kjapt øyekast hadde jeg faktisk trodd dette var navitimer. Da er vel risikoen også stor for at folk ved et raskt øyekast tolker deg som boler?
Hva kom først, navitimer eller sinn?
Hei,Takk for mange svar!
Jeg har et spørsmål etter å ha brukt tiden på Google og alle søketreffene de måte komme med.
Hvor robust er egentlig klokken i daglig bruk? Jeg leste blant annet en tråd hvor eier hadde fått vann/dugg på innsiden av klokken, og da skrev de fleste i kommentarene at eieren kunne skylde seg selv. Eneste eier hadde gjort, var å vaske klokken under vasken. Flere i kommentarene påstod at man skulle holde klokken borte fra alt vann, men hva med de som bor i Bergen(hehehehe)?
Kjøper man en klokke til 70k veiledende, ønsker man jo gjerne å få brukt den mest mulig.
Flere i kommentarene påstod at man skulle holde klokken borte fra alt vann, men hva med de som bor i Bergen(hehehehe)?
Kjøper man en klokke til 70k veiledende, ønsker man jo gjerne å få brukt den mest mulig.
September har vist seg fra en særs hyggelig side, men sommeren 2017 har krevd 300m vanntetthet her i Bergensregionen ja..Å bo i Bergen, eller resten av kystnorge for den saks skyld, kan vel defineres som Saturation Diving?