Forelsket, forlovet, forgiftet?

LV'en det er bilder av ligger på hjemmesiden hans til 42'... Så det er vel ihvertfal ikke råbillig for å si det sånn!
Hadde jeg bare hatt 42'... :cry:

I tillegg så påstår han at den er fra 2006, men han sier den er F-serial. Og F-serial er i følge denne listen fra 2003. Det kan jo tenkes at den har varmet en hylle lenge et sted.

Uansett, er den fra 2003, er den kanskje noe mer ettertraktet siden den er den første LV-en, som noen påstår har en litt annen grønntone i bezelen??

I tillegg så påstår han at den er fra 2006, men han sier den er F-serial. Og F-serial er i følge denne listen fra 2003. Det kan jo tenkes at den har varmet en hylle lenge et sted.

Uansett, er den fra 2003, går den vel for høyere priser siden den er den første LV-en, som noen påstår har en litt annen grønntone i bezelen??

Bezelen på denne klokken har den "opprinnelige" grønnfargen. Det er derfor jeg har anbefalt ham å ikke bytte denne, da den kan være mer ettertraktet blant samlere.

Når det gjelder årstallet, kan dette ganske enkelt være en trykkfeil, eller så har den varmet en hylle et eller annet sted. Jeg tror i hvert fall ikke at Knut driver med noe lureri på det området :)

Ikke misforstå, jeg mistenker ikke på noen som helst måte Knut for å drive med lureri! Jeg tror snarere at han er noe med det hederligste som finnes av urforhandlere her i landet om dagene.

Ps - bra tråd og bra bilder!

Den nye POen synes jeg rett og slett var råsexy.

Ser også frem til å klå litt på Breitling sin RedSub ved anledning ;)

Uansett, er den fra 2003, er den kanskje noe mer ettertraktet siden den er den første LV-en, som noen påstår har en litt annen grønntone i bezelen??

Det ettertraktede LV'en er vel strengt tatt Y-serie med "flat four" i bezel'en? :confused:
Videre går vel F-serie fra September 2003 til April 2005.

Når man snakker ettertraktet...den "gamle" hvite Exploreren på sammenligningsbildet ditt ville jeg heller kjøpt. Like før 42millimeteren kom ser det ut til at Rolex endret litt på skivedesign og font på hvit 16570, bl.a. med tynnere rammer på timemarkørene. Kan bli en hit om 30-40 år...:)

Ser ut til at det er en slik Lervik har inne, og det må være ytterst få av disse. Løp og kjøp!

Her er en link med bilder:

http://50.30.33.71/~trfcom/showthread.php?t=193949

Når man snakker ettertraktet...den "gamle" hvite Exploreren på sammenligningsbildet ditt ville jeg heller kjøpt. Like før 42millimeteren kom ser det ut til at Rolex endret litt på skivedesign og font på hvit 16570, bl.a. med tynnere rammer på timemarkørene. Kan bli en hit om 30-40 år...:)

Ser ut til at det er en slik Lervik har inne, og det må være ytterst få av disse. Løp og kjøp!

Her er en link med bilder:

http://50.30.33.71/~trfcom/showthread.php?t=193949

Du verden, for noen detaljfetisjister vi Rolex-entusiaster er :D Den siste 16750 ser jo bare ut som en gammel skive med litt dårlig trykk. Men artig!

Hvis jeg ikke hatt noe intresse for klokker og bare ville ha en fet sporty klokke å flashe på beachbaren hadde det nok blitt den nye explorern:cool:
Men personlig smak trekker nok åt den nye planet ocean'n.. nice
Flott bilde serie og alltid så artig med å sett litt rundt i klokkebutikkene!