Før jeg svarer på alle koselige ord kan dere jo ta en titt på denne videoen.. artig å se!
Audemars Piguet Royal Oak Offshore Forged Carbon Process - YouTube
Gratulerer!!! Denne har du virkelig fortjent...
Takk for det!
Gratulerer! Ja hva kan jeg si som ikke allerede er sagt i dine andre unboxinger av siklemateriale fra AP. Denne er bare råkul, stilig, flott og kvaliteten oser igjennom bildene! Kan bare tenke meg hvordan den er å håndtere IRL. Stilige detaljer i kassen som gir den et kledelig røft preg. Nyt den ChristianN!
Tusen takk for det! Det er morsomt med spillet også her. Jeg er jo normalt sett mest glad i hvordan lyset er i stålet i AP sine klokker da de er så børstet og polert om hverandre, men her har man strukturen i karbonet pluss kermamikken i bezelen å kose seg med. Det fungerer.
Gratulerer så mye, den er fet!
Takk!
Gratulerer med nyny AP ROO med fet fargekombo og lekkert matrialvalg, håper på flere bilder av kassa, den så interessant ut.
Takk
. Håper jeg får tid til å ta litt mer bilder ja... Det er dog, som på de fleste APer, litt tricky å få festet "magien" på bilder.
Gratulerer så mye med en strøken bumblebee! AP vokser mer og mer på meg for hver dag som går.
Takk! Er noe litt eget med AP vet du
Takk!
Nice, Christian. Den er skikkelig frekk
Ja, denne er ikke redd for å stekke seg frem
. Takk!
Wow! Grattis, digger detaljene og det gule. Gult er kult
Fine detaljer på kassen også.
En finfin julegave
Takk, liker det veldig godt selv. Prøvde å fange litt av det med macrolinsen. Det er jo faktisk fire farger som går igjen på skiven; Sort, Gult, Hvit og Grått. Med litt forskjellig finish og greier. Mye å se på
.
Råfrekk... Denne er både outrert og kul på en gang! Morsomt materialvalg...
Grattis!
Tusen takk!
Denne var utrolig tøff, gratulerer så mye
Takk!
Mange og store - og varme - gratulasjoner. Den er dritkul.
(pssst... Det er ikke lego som benyttes til unboxing av disse... Det er en annen leke)... Hilsen trebarnsfar)...
Ja! Der har du akkurat sånn leke jeg hadde håpt å rekke å skaffe i går! Men det gikk ikke
.
Men tusen takk for gratulasjonene!
Gratulerer fra en annen AP-fantast. Hvordan er opplevelelsen av karbon fremfor stål på
disse APene? Har jo også kommet en diver i karbon som man kunne vurdere (selv om den minner endel om den vanlige diveren som ikke "traff" meg helt). Bumble bee er kjempekult!
Takk!
Det første man merker er vekten; denne veier inn på 114g. Det er jo ikke spesielt mye. Materialet oppleves glatt å ta på, litt matt men samtidig reflekterer det lys. Det blir en artig effekt med dybden i materialet som får en veldig "3d" følelse. Tenk vanlig, vevd karbonfiber bare at her er karbonet hulter tilbulter inne i resinen.
Har sett på karbondiveren et par ganger selv, den er litt som en "minibumblebee" tror jeg - liker den veldig godt på bilder.
Tror det er en ganske så kul klokke
Takk!
CARBON!!!!!! Sykt. Sonens desidert første, bare å nøye seg i støvet og gratulere.
Takk takk!
Gratulerer med heftig AP!! Vekker oppsikt den der
Takk! Den gjemmer seg ikke akkurat inn under skjortekanten som en diskret liten dresseklokke nei
.
Gi deg, Christian, nå har du tatt det helt opp i toppdivisjonen her
Bublebee er jo bare usannsynlig tøff og utfyller din kolleksjon på en utsøkt måte. Ding dong, dette er til å bli misunnelig av
Både AP ROC og ROO BB, come on! Rått! Unner deg denne, helt rett & rått uttrykk
GRATULERER!!!!!!!!!
Hehe, tusen takk! Jeg synes denne passet fint inn, var plass til litt småvulgære greier her også
.
Takk!
Gratulerer så mye, ChristianN!
Du løfter sonen, og du får utvidet blikket på AP gjennom dine utmerkede klokkevalg! Og det er særlig spennende å få innblikk i klokker som det er få av, og man ellers ikke ser på sonen.
Nyt en fantastisk klokke!
Tusen takk for fine ord! Det er jo litt morsomt med ting man ikke ser så ofte; du pleier jo å bidra til det der selv men med en "litt" annen ramme og "litt" andre preferanser
. Men godt er det - manfoldet får vokse og vi får sett mye morsomt fra alle kanter, stiler og former.
Mangler bare en hublot samler som tør å stå frem nå så har vi dekket mye litt uvanlig her
.
Takk
Gratulerer! Bumblebee er helt rått, og selv om Navy er en kjempekul klokke så vil jeg absolutt si at dette er en fantastisk oppgradering! Kos deg med denne, og ta mange bilder av den i "dagens"
Takk!
Ja var det jeg kom frem til selv, Navy er dog en helt perfekt jeans-og-tskjorte klokke, spesielt om tskjorten er hvit
. Men nå får man prøve noe annet, dette oppleves som en litt mer spesiell og uvanlig klokke på armen og materialvalgene bidrar jo absolutt til denne effekten.
Gratulerer igjen med ei helt rå klokke!
Kjenner AP vokser mer og mer på meg
Takk!
Du får passe på, begynte sakte for min egen del og så sa det bare poff....
Takk!
..... (jeg blir stum, og det sier ikke så rent lite)
Gratulerer, du gale mann!
Tusen takk
.
Gratulerer med en råtøff AP!
Denne er sykt kul!
Tusen takk! Deler din entusiasme