Grattis mista! Du må ha et høyt forbruk bananer nå, med så mange APer i hus?
Ja er helt zoo her....
Takk
Ho hoi. Tøff!
Gratulerer.
Du har virkelig noen überfete klokker i boksen.
Nå er det vel snart på sin plass med et lite gruppeblide.
Takk for det! Mjo burde vel forsøke å få til noe en dag
Du og de APene dine, Christian....
Nå synes jeg du snart burde stille til valg, for du er helt klart en av AP's beste representanter her i Norge
Gratulerer så mye med en latterlig kul Bumblebee
Det eneste du mangler nå er vel en AP i gull, og regner med at vi ser det innen nyttår???
Haha, dama har helt aversjon mot gult og rødt gull. Jeg ville nok kunne levd happy med en chokotona, men det blir ikke med det første..
Takk
FaROOut!
Julegaveønskene er nå åpenbare:
Dette ser bra ut ja!
Takk for svar. Gleder meg til flere rapporter/inntrykk om karbon-AP. Jeg ville måtte selge unna endel for å få til det ... Nyt den!
Ja får bruke den litt og se
. Du holder jo til i Oslo også så burde jo ikke være helt fullstendig uoverkommelig å få sett den en eller annen gang
.
Gratulerer så mye. Fet klokke med spreke farger.
Takk!
Forged Carbon har jeg aldri opplevd IRL, men det ser utrolig bra ut på bilder. Klokka ser steinbra ut! Ellers må jeg få berømme deg for de valgene du gjør, de er en berikelse for de aller fleste her på sonen
Få opp et WS og gratulerer så mye!
Takk for det! Forged Carbon har en artig greie hvor hver eneste kasse er 100% unik i hvordan karbonet ser ut, det er jo litt stas
. Berikelse er kanskje å dra det litt langt, men artig å få delt bilder av noe annet enn den gjengse sub en gang i blant
.
....forhåpentligvis den siste i år sier du???? Vet du hvor lite det er igjen av året eller? Du slette tid! Grattis!!
Hehe, ja denne har vært på radaren lenge men var ikke helt mentalt forberedt på at den skulle dukke opp når den gjorde så var litt overraskelse for meg også
. Strengt tatt har jeg en ganske god ro rundt de klokkene jeg har nå og burde vel ikke ha behov for å tukle så mye med innholdet i boksen med det første. Håper jeg
.
Takk!
Gratulerer med en råtass!
Takk
En skikkelig frekkas det der Christian! Gratulerer!!
Takker
HEFTIG! Kult at noen faktisk har baller nok til å velge så spenstig farge/materialvalg i denne prisklassen
Vanvittig tøff, gratulerer!
Hehe, når jeg først har lagt meg ut bredt i div tråder og sagt at AP er for de som tør å stikke seg ut litt må jeg vel nesten bare ta det hele veien
. Gult og sort er jo ikke akkurat diskret... så i morgen får jeg forsøke å klemme den inn under et skjorteerme og ha den med ut på middag med en kunde
.
Tusen takk
Gratulerer med steintøff AP, Christian!
Har hatt gleden av å se den live og bilder rettferdiggjør virkelig ikke finishen
Takk!
Det er jo virkelig noe med finishen på alle APer jeg sliter veldig med å få fanget på bilder. Så også denne. Det er så mye dybde og liv i kassen kombinert med hvor shiny og fin bezelen er og alle detaljene i skiven som jo også er blank og fin.
Skulle til å skrive det samme! Gratulerer!
Takk!
Selv jeg som ikke liker AP må innrømme at denne er sinnsykt kuul...
Morro å være med i går!
Gratulerer igjen!
Artig å høre fra deg ja
. Var en artig kveld på humlejakt!
Takk
Gratulerer!
Takk!
Gratulerer med en råkul AP!
Takker!
Det var en frekk liten sak. Veldig gøy med klokker vi ikke ser så ofte her inne. Gratulerer så mye med (enda) en fantastisk AP
Tusen takk
.
Utrolig kul!!
Har du solgt din gamle? #hint hint#
Jepp, it's gone with the wind
.
Konge, christian! Denne har du siklet på lenge så jeg regner med at det er godt stemning i (klokke)heimen nå
Ja her er det bra nå. Begynner å bli vanskelig å velge i boksen nå.....
Nå kan du virkelig kalle deg for APenes konge
Grattis!
Haha, takk