Var vel ikke så mye mer red bull kunne ha gjort? Hadde de tatt inn Verstappen
ville han også måtte fighte med Bottas som var på en enstopper.
Enig, var sånn sett et veldig smart trekk Mercedes
Var vel ikke så mye mer red bull kunne ha gjort? Hadde de tatt inn Verstappen
ville han også måtte fighte med Bottas som var på en enstopper.
Det hjelper veldig å ha to biler fra samme team i front, om Perez kommer opp dit snart blir det enda mer spennende. 2 mot 1 er ikke optimalt for Verstappen
Jeg tipper de godt kan ta inn Russel med klare forventninger om rolle i laget. Han kan få samme deal som Bot, som jeg vil tro i praksis er at han får sope smulene i de løpene der Ham er langt bak eller kjører ut, og at det ellers skal kjøres for #44. Vi må heller ikke glemme nytt regelverk neste år. Historien har vist at det er langt fra umulig at det kommer en skikkelig rørepinne i ståa etter q3 i Melbourne. Det er ikke sikkert Mercedes er det hotteste stedet i verden da, selv om det virker utenkelig å vippe dem ned fra tronen nå.Mercedes er sterk.
Det er fryktelig synd om ikke Bottas skal få lov til å kjøre for sine egne poeng, selv om hans rolle i laget er klar.
Både Hamilton og Bottas har ettårskontrakt, men noe sier meg at om Hamilton kjører for Mercedes neste år, så gjør Bottas det også. Tror ikke Hamilton er interessert i å få inn noen unge jyplinger på laget som potensielt stjeler spotlighten hans. Spørslålet er vel om Bottas er interessert i å være andrefiolinist et år til, om han i det hele tatt har noe annet valg.
Jepp, men er store sjanser for at det er problemer med motor og girkasse, og de får de ikke bytte.Morsomt med Leclerc og Ferrari i pole. Men er det virkelig slik at man kan krasje bilen, utføre reparasjoner og likevel få starte i 1 posisjon??