Episk at Bottas ga f.... i teamordre
Skulle vært moro med Dennis Hauger ved siden av Bottas i Alfa for å sjekke potensiale.
(Det å gå gradene i motorsport mener jeg er tull. Har man det så har man det ref Kimi og Max. Husk at også Hartmann var bare 20 da han ble plassert bak spaken på en 109. Dagens F1-biler er som elektriske gressklippere i forhold til 109'ern)
Jeg er helt uenig. I såfall skulle Hamilton hatt samme straff på Silverstone.Meget underholdende løp i dag, i dag ser man virkelig at bane har mye å si for underholdningsverdien.
Syntes for øvrig det er helt ok at Verstappen får straff i smellen med Hamilton.
Hamilton fikk straff etter episoden på silverstone. 10 sek. tidsstraff utgjør vel nogenlunde det samme som 3 plasser i griden vil jeg tro.Jeg er helt uenig. I såfall skulle Hamilton hatt samme straff på Silverstone.
10s straff i et løp hovedmotstanderen er ute av (på grunn av deg), er en vesentlig mildere straff enn 3 plasser i neste løp.Hamilton fikk straff etter episoden på silverstone. 10 sek. tidsstraff utgjør vel nogenlunde det samme som 3 plasser i griden vil jeg tro.
Vi får være enige om å være uenige10s straff i et løp hovedmotstanderen er ute av (på grunn av deg), er en vesentlig mildere straff enn 3 plasser i neste løp.
Så jeg må nesten være uenig med deg der også