Hovedsignal
Støttemedlem
Er visst rykter om kontakt mellom Toto og Alonso også. Bytter de ut en på nesten 40 med en godt over, mon tro?
Jeg tror det kommer til å bli en spennende sesong i år. Det er flere team som med bare små marginer kan være helt der oppe med RB. McLaren kan bli farlig raske i år, Ferrari gjorde en sesong over all forventning i fjor, med tanke på hvor mye nøkkelpersonell som ble byttet ut. Har strukturen satt seg til i år er det ikke mye som skal til før de er der oppe. Mercedes er fortsatt en wilcard. Har de lykkes med den nye bilen har vi plutselig kø på pallen i år. Tror ikke Alpine og Aston Martin blir tittelutfordrere i år, men de kan være med å lage kvalm for de andre. Og kanskje Williams kommer litt tilbake. Min spådom er at avstanden mellom nummer 1 og nummer 8 (av teamene) kommer til å krympe mye i år.Hva tenker folk om alderen til Hamilton? Er det noe håp (om Ferrari får skikk på bil og styring av teamet/strategi)? Jeg tenker for min del at det blir vanskelig å nå helt opp.
Å se hvem som blir beste taper er for meg dessverre totalt uinteressant.Man må se på F1TV, Max har vel fått 30 sekunder tv tid. Alt handler om kampen blandt de 8 bak han. Glem nr. 1, se for kampen bak.
Er som å holde med et fotballag som kun vinner, ganske begrensende.Å se hvem som blir beste taper er for meg dessverre totalt uinteressant.
Forsåvidt enig. Men det blir en litt annerledes dynamikk over 50 kamper enn i et løp som varer i 1.5 time. Blir som Langrenn f.eks - veldig få som lar seg begeistre av de som ikke vinner. Det ligger jo i individualitetsidrettens natur. Selv om F1 er "lag". Det er jo spenningen rundt hvem som vinner som begeistrer. Ingen husker hvem som kommer nummer 6.Er som å holde med et fotballag som kun vinner, ganske begrensende.